[BC3] MXstream NAT-IP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Als het goed is zijn vandaag veel mensen dat nat-ip van MXstream kwijt (ik iig) nu kan de tweaker eindelijk een ftp maken of netmeeting beginnen.
Maar zijn er al mensen behalve ik die al zonder NAT-ip werken, en zo ja wat vind je ervan???

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kon al FTP-servers draaien, hoor.. of iig wel bij xs4all.

verder is er niets veranderd bij mij; ik draaide al een telnet/ssh/mail/web/ftp-server, en ik hoopte dat poort 53 UDP (nameserver) niet meer geblocked zou worden als de dubbele login procedure weg zou vallen, maar niet dus...

voor mij verandert er niets; ik kan nog steeds alles draaien behalve een nameserver.

wat me wel opvalt is dat het connecten NAAR sites langer duurt dan eerst. zal wel iets met nameservers zijn, ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 11:39 schreef sir mchyde het volgende:
..........
..........

wat me wel opvalt is dat het connecten NAAR sites langer duurt dan eerst. zal wel iets met nameservers zijn, ofzo?
Ja, dat viel mij ook al op, wat dat betreft heeft mxstream wel weer iets van een gewoon modem weg.
Ben d''r niet zo blij mee :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is tevreden

TOen we overstapten was het wel zo dat sygate het opeens niet meer deed. Maar nu gebruiken we winroute en gaat alles prima.

We konden overigens al http en ftp servers draaien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-wolf
  • Laatst online: 01-05-2024
Ook hier is http/ftp geen probleem met NAT. Morgen, 13 april (of zou dat nu al zijn ingegaan :9) hier ook NAT vrij. Hopelijk werkt dan ook sygate/winroute/winproxy enz. + firewall want dat heb ik nooit aan de praat gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:07
vaak was het zo dat start.mx eruit lag, van de week ook zo, dus ik gauw naar mijn werk gebeld en vragen wat er nou presies achter de gebruikersnaam moest komen,

ben tevreden, snelheid merk ik weinig, maar dat komt omdat mensen 24/7 mijn ftp aan het leeg lurken zijn. waarschijnlijk kan ik nou tftp, nou lekker boeind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Die trage nameservers zjn na de storing van gisteravond over. Werkt nu lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Boktor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 14:54
Heeft iemand NetMeeting al werkend gekregen? Want bij mij gaat ie steeds ''bellen'' naar een IP-adres en uiteindelijk zegt ie dat die persoon geen NetMeeting-sessies kan draaien. Heeft iemand enige idee wat er mis kan zijn?

ps. Tussen mijn vader en mij (op hetzelfde netwerk) werkt het wel.
ps2. We hebben MxStream van XS4ALL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Als je inlogt met de nieuwe gegevens dan moet het gewoon werken hoor. Hier geen probleem. Je logt wel in met de NIEUWE gebruikersnaam dus username@xs4all-basic-adsl?
Of is een firewall misschien het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Boktor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 14:54
Ik denk dat een firewall het probleem is. Ik heb op verschillende sites (o.a. Google en Microsoft) gelezen dat ik een aantal poorten moet opengooien om het goed te kunnen laten functioneren. Dus ik denk dat ik dat maar eens ga proberen.

ps. Als je inlogt met de nieuwe gegevens dan moet het gewoon werken? Je logt wel in met de NIEUWE gebruikersnaam dus username@xs4all-basic-adsl. Waar moet ik die gegevens dan invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 10:59 schreef Joop het volgende:

Die trage nameservers zjn na de storing van gisteravond over. Werkt nu lekker snel.
ahh yeah :)

heerluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Op vrijdag 13 april 2001 12:46 schreef Dr.Boktor het volgende:
Ik denk dat een firewall het probleem is. Ik heb op verschillende sites (o.a. Google en Microsoft) gelezen dat ik een aantal poorten moet opengooien om het goed te kunnen laten functioneren. Dus ik denk dat ik dat maar eens ga proberen.

ps. Als je inlogt met de nieuwe gegevens dan moet het gewoon werken? Je logt wel in met de NIEUWE gebruikersnaam dus username@xs4all-basic-adsl. Waar moet ik die gegevens dan invullen?
Heb je de e-mail van XS4ALL niet gelezen?
Hier staat ook hoe het moet:
[url=""http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/basic/windows2000/configureren.html""]Windows 2000[/url]
[url=""http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/basic/windowsme/configureren.html""]Windows ME[/url]
[url=""http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/adsl/basic/windows9598/configureren.html""]Windows 95, 98[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Laatst online: 01-10 10:55
Windows 2000
Windows ME
Windows 95, 98

En deze zijn zonder aanhalingstekens :)
Pagina: 1