[BC3] een goede, makkelijke router

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat is een goede makkelelijke router om internet te delen ( chello en misschien later dsl). hoeveel kost deze en waarom dezeB-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Raser
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als je geld teveel hebt een of andere cisco router :)

en anders een freesco routertje op een 486. kost je ongeveer 100 piek en werkt perfect.

Greetz Raser

• BC3 Victim
ik heb geen oude bak, dus ik zoek een harde router

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

linksys befsr11 router www.linksys.com

te koop bij www.mr-at.nl

ondersteunt mac adress cloning voor chello internet, als het vrijgeven van ip''s niet werkt en kan ook adsl delen heeft een 10/100 mbit interfase naar buiten toe en naar binnen toe ( netwerk) firewall die pings blockt !!! van buiten af.

stand alone dhcp mogelijkheid slechts 450 piek !!! deze router roeleerd grote tijd !! en ik heb die natuurlijk ook ;)

oh ja en hij verdient zichzelf op den duur terug dankzij de extreem lage stroomkosten tov een linux router maar goed je hebt dan ook geen fileserver oid , maar net waar je van houdt.

Verwijderd

Inderdaad, de Linksys router heb ik ook. Die is echt heel goed. Nog nooit een probleem mee gehad. Doet het altijd. Goed te configureren via je browser, zo kun je ook lekker een servertje erachter draaien. Ik gebruik bijna elke functie op de router. Het is een hoop geld voor wat het is, maar de kwaliteit is very high en het scheelt je een computer. Ik denk dat meer mensen van de juweeltje gebruik moesten maken. Overigens heb ik een chello aansluiting kweet niet of je die hebt, dan wel effe het nieuwe macadress doorbellen en genieten met het verhaal. Hallo ik heb een nieuwe compu en wilde graag m''n nieuwe macadres doorgeven, ik gaf het echt een edge door te zeggen dat ik net een router had gekocht om 1 compu te beschermen, jaja 8-) Routertje kan overigens 255 clients aan dus je kunt je eigen ISP beginnen. Een echte aanrader!! *D

• BC3 Victim
Een makkelijke hardware router voor kabelmodems (zonder NIC) of adsl dus analoge modems, is een Target Internet Sharing geval kost ongeveer ? 300,- toen 2 jaar terug ( bijv www.einsteyn.nl, maar zijn ook van andere merken te krijgen (meestal hetzelfde apparaat)werkt perfect voor alle Windoos gebaseerde systemen, Mogelijk ook voor novel of unix.;)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Bij Cisco hebben ze wel goede :)

met papier mache kun je alles maken!!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 11 april 2001 18:52 schreef Linkielinkert het volgende:
Inderdaad, de Linksys router heb ik ook. Die is echt heel goed. Nog nooit een probleem mee gehad. Doet het altijd. Goed te configureren via je browser, zo kun je ook lekker een servertje erachter draaien. Ik gebruik bijna elke functie op de router. Het is een hoop geld voor wat het is, maar de kwaliteit is very high en het scheelt je een computer. Ik denk dat meer mensen van de juweeltje gebruik moesten maken. Overigens heb ik een chello aansluiting kweet niet of je die hebt, dan wel effe het nieuwe macadress doorbellen en genieten met het verhaal. Hallo ik heb een nieuwe compu en wilde graag m''n nieuwe macadres doorgeven, ik gaf het echt een edge door te zeggen dat ik net een router had gekocht om 1 compu te beschermen, jaja 8-) Routertje kan overigens 255 clients aan dus je kunt je eigen ISP beginnen. Een echte aanrader!! *D
en waar kun je die linksys routers kopen in Nederland? ben al een hele tijd op zoek naar die gevallen :)

• BC3 Victim
dit is al best wel een oud topic en geld dus niet meer voor mij, maar discusier gerust verder! ;)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op vrijdag 18 mei 2001 18:22 schreef thefirstikke het volgende:

[..]

en waar kun je die linksys routers kopen in Nederland? ben al een hele tijd op zoek naar die gevallen :)
Beter lezen als je een topic omhoog trekt!
linksys befsr11 router www.linksys.com

te koop bij www.mr-at.nl

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Voor (A)DSL raad ik de vigor2200E aan, voor chello trouwens ook, schijnt een goede router te zijn en is te verkrijgen bij http://www.atstore.nl

Verwijderd

de SMC Barricade zijn super goed en makkelijk de configgen er zit een 4 of 8 poorts switch in en er zit een printerpoort op deze om een printer te sharen !

kosten ongeveer 400 piek

Verwijderd

Linksys van mr@ werkt perfect, ik ken iemand die hem heeft icm een 3Com switch. 1 poorts router voor 450 gulden. Mr. @ is een hele goede shop, een jong en enthousiast team wat er werkt, je ziet ze best vaak op beurzen, je wordt er altijd goed geholpen.

Verwijderd

Ik heb sinds kort een D-Link 704, router met 4-poorts switch. Besteld in Amerika. Totale kosten 400,- (incl BTW en apart gekochte transformator 230V > 110V). Makkelijk aan de gang te krijgen (als ik het kan...:)) en werkt als een tiet.

http://www.dlink.com/products/broadband/di704/
Pagina: 1