De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
en anders een freesco routertje op een 486. kost je ongeveer 100 piek en werkt perfect.
Greetz Raser
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
te koop bij www.mr-at.nl
ondersteunt mac adress cloning voor chello internet, als het vrijgeven van ip''s niet werkt en kan ook adsl delen heeft een 10/100 mbit interfase naar buiten toe en naar binnen toe ( netwerk) firewall die pings blockt !!! van buiten af.
stand alone dhcp mogelijkheid slechts 450 piek !!! deze router roeleerd grote tijd !! en ik heb die natuurlijk ook
oh ja en hij verdient zichzelf op den duur terug dankzij de extreem lage stroomkosten tov een linux router maar goed je hebt dan ook geen fileserver oid , maar net waar je van houdt.
Verwijderd
met papier mache kun je alles maken!!
en waar kun je die linksys routers kopen in Nederland? ben al een hele tijd op zoek naar die gevallenOp woensdag 11 april 2001 18:52 schreef Linkielinkert het volgende:
Inderdaad, de Linksys router heb ik ook. Die is echt heel goed. Nog nooit een probleem mee gehad. Doet het altijd. Goed te configureren via je browser, zo kun je ook lekker een servertje erachter draaien. Ik gebruik bijna elke functie op de router. Het is een hoop geld voor wat het is, maar de kwaliteit is very high en het scheelt je een computer. Ik denk dat meer mensen van de juweeltje gebruik moesten maken. Overigens heb ik een chello aansluiting kweet niet of je die hebt, dan wel effe het nieuwe macadress doorbellen en genieten met het verhaal. Hallo ik heb een nieuwe compu en wilde graag m''n nieuwe macadres doorgeven, ik gaf het echt een edge door te zeggen dat ik net een router had gekocht om 1 compu te beschermen, jajaRoutertje kan overigens 255 clients aan dus je kunt je eigen ISP beginnen. Een echte aanrader!!
Beter lezen als je een topic omhoog trekt!Op vrijdag 18 mei 2001 18:22 schreef thefirstikke het volgende:
[..]
en waar kun je die linksys routers kopen in Nederland? ben al een hele tijd op zoek naar die gevallen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Verwijderd
kosten ongeveer 400 piek
Verwijderd
Verwijderd
http://www.dlink.com/products/broadband/di704/