[BC3] Na lang zoeken: SMC Barricade + ADSL ?

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Topicstarter
Hee! Ik heb een half uur door GoT lopen zoeken naar een antwoord heirop, is neit te vinden! Ook heb ik gezocht op de xs4all helppages.

Ik heb dus een SMC barricade 4 poorts wan router en die werkt prima met Chello. Chello aan de andere kant loopt zo te flippen dat ik er vanaf wil en ADSL van XS4ALL wil nemen. Wie weet of heeft ervaringen met het delen van ADSL met een router (Liefst SMC) en kan mij VERZEKEREN dat het werkt? Voordat ik overga, wil ik natuurlijk absoluut zeker zijn! Ik begrijp dat ze ADSL ondersteuning hebben, maar gaan ze er dan ook vanuit dat het via VPN achtige dingen gaat? Ik kan niet vinden dat dat apparaat dat ondersteund.

Plz, kom niet met freesco aan ofzo! Ik heb dat ding al en wil hem blijven gebruiken!

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Hoi, heb hier een SMC 8-poorts staan en dat werkt dus niet met MXstream.
Op de doos staat wel een vermelding over PPTP (vpn) echter laat de router dit alleen door en kan hij zelf geen vpn opzetten (wat nodig is voor MXstream)

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
K*t, daar vreesde ik al voor :( misschien toch iemand die iemand kent die het toch voor elkaar heeft gekregen? Ik :r van me Chello lijntje! Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen.. :( (me modem gaat sneller op dit moment :()

Mijn iRacing profiel

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je kan dan wellicht ook nog effe wachten tot (mei?) KPN die gare inlogprocedure omgooit...
Dan werkt het als een ''normale'' kabel lijn enzo...

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
de barricade is niet geschikt voor adsl ze zijn nu bezig een aangepaste bios aan het maken zodat deze alsnog gaat werken duurt nog ong 2 weken kennis van mij heeft dit vernomen van smc uk.

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 23:30 schreef ACM het volgende:
Je kan dan wellicht ook nog effe wachten tot (mei?) KPN die gare inlogprocedure omgooit...
Dan werkt het als een ''normale'' kabel lijn enzo...
Dit heb ik nog niet eerder gehoord! Is dat echt waar? Dat is natuurlijk het meest ideaal! [edit] Of bedoel je dat dat dashboard eruit gaat? Dat is er bij een aantal providers geloof ik al uit. Dat VPN verhaal zal wel blijven denk ik :(
Op woensdag 11 april 2001 23:37 schreef monterey het volgende:
de barricade is niet geschikt voor adsl ze zijn nu bezig een aangepaste bios aan het maken zodat deze alsnog gaat werken duurt nog ong 2 weken kennis van mij heeft dit vernomen van smc uk.
Wow! Klinkt goed! Ik hou de site in de gaten..

Mijn iRacing profiel

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
www.atstore.nl De Vigor router series is getest met MXStream en werkt als een trein, standaard PPTP ondersteuning .. heb hem meteen bestelt .. ik had zelf een Edimax 6004BR Router (zelfde als SMC 7004BR maar dan zonder printerserver) en die werken dus inderdaad niet met MXStream :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 09:32 schreef Leonardo3 het volgende:
www.atstore.nl De Vigor router series is getest met MXStream en werkt als een trein, standaard PPTP ondersteuning .. heb hem meteen bestelt .. ik had zelf een Edimax 6004BR Router (zelfde als SMC 7004BR maar dan zonder printerserver) en die werken dus inderdaad niet met MXStream :)
Ziet er interesting uit, maar ja heb ik net zo''n mooie router van SMC gekocht! Ik wacht wel op de firmware upgrade..

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ik heb de SMC Barricade 7004 VBR + ADSL medium van XS4all en het werkt weldegelijk goed. Ik kan gewoon internetten.

Het enige probleem waar ik tegenaan loop is dat ik mijn poorten nog niet open heb staan, weet de goede instellingen er niet van, maar dit zou ook moeten kunnen met de SMC router.

Het ligt eraan welke router je hebt want niet alle routers gaan samen met MXstream, maar deze dus wel.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:21

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Euh .. dit topic is ruim 2 jaar oud :z ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.