[BC3] Heeft echt niemand een idee??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 23:36
Dit is de topic die ik een paar dagen geleden plaatste er was geen antwoord gegeven waar ik iets mee kom dus plaats ik ''m nog een keer. Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat er geen oplossing voor is. Er zijn toch genoeg huisnetwerken waarmee je tegelijk kunt gamen op Internet!? :? :?

[topic=157936]

Please help me!!

Een pessimist is een realistische optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb zeker wel een idee. Het is gewoon simpelweg niet mogelijk met 2 gebruikers op 1 en dezelfde IP hetzelfde spel te spelen.

stel je voor ja, je IP aan de internet kant van je sygate server is 62.108.10.222 en interne computer 1 (IP=192.168.1.2) begint een spelletje te spelen. Dan wordt het publieke IP-adres 62.108.10.222 gebruikt om te communiceren. Werkt allemaal perfect. Maar nu komt interne computer 2 (IP = 192.168.1.3) er bij. Die wil dus met hetzelfde IP adres 62.108.10.222 en dezelfde poortrange (duh, zelfde spel) verbinding gaan leggen met game-servers. Nou, dat kan je dus vergeten.

Een oplossing is er in deze situatie niet, hoogstens het aanvragen van meerdere IP''s bij je kabelboer... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
KUT :( :(
En extra IP''s kost geld :(
En volgens mij kan dat bij Chello :r ook helemaal niet of heb ik het dan mis??
Nou ja dan geef ik het op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAVAROIS
Op woensdag 11 april 2001 13:26 schreef BAVAROIS het volgende:
Er zijn toch genoeg huisnetwerken waarmee je tegelijk kunt gamen op Internet!? :? :?

[topic=157936]

Please help me!!
Is dat niet zo dan??