Toon posts:

[BC3] [NT4] PDC Gecrasht wat te doen met BDC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerk met een PDC en een BDC. Nu is de PDC gecrasht, wil niet meer opstarten, deze is opnieuw geinstalleerd. Maar nu gaat de BDC niet goed. De PDC heeft een nieuwe SID gekregen (waarschijnlijk) en deze wordt nu denk ik niet door de DBC herkent.

Wat te doen? Moet ik nu de DBC opnieuw installeren? Please Help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Misschien handig om hem te promoten tot PDC? In server manager. Dan die andere (als ie dood is) weer installeren als BDC in dat domein en dan van die andere weer de PDC maken (of niet).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De gecraste PDC had ik al geinstaleerd als PDC, dus dit gaat niet helemaal lukken.

Andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet niet de PDC promoten

De BDC moet je promoten naar PDC

Dit Doe je met servermanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tja nu heb je een probleem, je had de BDC moeten promoten en de oude PDC nieuw installeren als BDC, ik weet niet of dit nog gaat lopen, ik denk het niet..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de BDC alsnog promoten naar PDC

en d gecrashde server opnieuw instaleren als BDC en daarna promoten naar PDC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Alleen als ie nog de oude sid heeft, anders no go...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan geen bdc maken zonder pdc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom promoot je de BDC die nog steeds on-line is tijdelijk naar PDC

snappie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Inderdaad moet je je BDC promoten naar PDC, vervolgens kun je je oude PDC herinstalleren als bdc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
PDC+BDC=netwerk
PDC valt weg > BDC promoten tot PDC
Gecrashte server opnieuw installeren als BDC
netwerk=alive

Snap je?
MAAR:

Als je de oude BDC niet gepromoot had en de gecrashte server gewoon weer als PDC hebt geinstalled heb je een probleem....je oude BDC heeft nu een verkeerde SID ontvangen van de vers geinstallde PDC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft je oude BDC nog steeds zijn oude SID. Check je event log.

Ik denk dat je daar een meding vindt dat de trust tussen de PDC en BDC niet werk.

Kan je de BDC nog steeds promoten naar PDC (wel de Nieuw geinstaleerde PCD off-line halen)

De opniew geinstaleerde PDC moet je dan instaleren als BDC

(volgens mij krijgt een computer alleen een nieuw SID al hij op-nieuw geinstaleerd is. Correct me if I''m wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ook wat ik nu aan het doen ben. Thanks alot voor de snelle reacties!!
Pagina: 1