[BC3] Irritant Internetdelen probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil thuis me internet gaan delen en eerst deed ie dat ook perfect met de standaard Windows98 Internet Deel optie (of hoe het ook heet). Nou heb ik zo''n fijne pa die dan wat dingentjes gaat uitproberen omdat hij toch alles beter weet en dan werkt het niet meer :(.
In ieder geval. Nou heb ik allemaal andere proggies geprobeerd zoals WinRoute en WinProxy en daar krijg ik ook geen 2 pc''s op 1 connectie mee. Echt $%*@#$ irritant!! Me netwerk werkt perfect en me internet ook op de host pc.
Wat wel gewoon superbizar is dat dat gare kutproggie MSN Messager wel werkt!!! En dat is gewoon het enigste internet proggie wat er gewoon voor het leuke opstaat.. AAARRRGGG!!!! :(.
Om het gewoon effe kort samen te vatten: Wie weet hoe of wat of waarmee ik 2 Windows 98 Pc''s met een werkend LAN het Internet kan laten delen ZONDER zo''n mooi kabelsplittertje van 2 meier te kopen. Gewoon met een proggie als WinRoute of WinProxy (om maar iets te noemen). Het opnieuw instaleren van de standaard Windows Deel blabla help niet dus.. Alvast bedankt!!!

Een zwaar gefrusteerde Droop :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Wat ook wel handig om te weten is dat ik Chello-Kabel wil gaan delen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 09:44
zoek ff met de searc, er zijn complete how-to''s gepost in dit forum

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

weet je echt 100% zeker dat je settings van je netwerk op de niet-host goed staan? Ik zit nu namelijk ook via netwerk :) en heb ook wel ''s dat m''n settings zijn veranderd.

Moet je ff met je ICS wizard zo''n diskie maken en alles ff checken......... Anders weet ik ''t ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Tja gewoon 2 netwerkkaartjes in je pc die aan INternet hangt en 1 in de 2e pc...dan moet het gewoon lukken met internet connectionsharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDiver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 21:13
Ikke heb het ook zo gedaan als ikke, no problemo}:0

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Nou, k zal nog ff kijken.. in ieder geval bedankt people!! :) :P

Pagina: 1