De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat ook wel handig om te weten is dat ik Chello-Kabel wil gaan delen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zoek ff met de searc, er zijn complete how-to''s gepost in dit forum
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
weet je echt 100% zeker dat je settings van je netwerk op de niet-host goed staan? Ik zit nu namelijk ook via netwerk
en heb ook wel ''s dat m''n settings zijn veranderd.
Moet je ff met je ICS wizard zo''n diskie maken en alles ff checken......... Anders weet ik ''t ook niet
Moet je ff met je ICS wizard zo''n diskie maken en alles ff checken......... Anders weet ik ''t ook niet
Tja gewoon 2 netwerkkaartjes in je pc die aan INternet hangt en 1 in de 2e pc...dan moet het gewoon lukken met internet connectionsharing
Ikke heb het ook zo gedaan als ikke, no problemo}:0
Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...
Nou, k zal nog ff kijken.. in ieder geval bedankt people!!
Pagina: 1