Op een Pentium 133 met 32 MB heb ik Windows 2000 Pro geinstalleerd. De bedoeling was om deze machine als gateway te laten dienen voor internet in mijn thuisnetwerkje. Eerst dus w2k geinstalleerd, toen de software van Casema, NTS Enternet. En daarna Winroute 4 Pro. Zonder winroute draait alles erg soepel, echter, als ik winroute geinstalleerd heb, en er een verbinding is gemaakt via de software via PPPoE protocol gaat alles in ene heel erg langzaam, de muis slaat regelmatig vast, de toetsencombi ctrl-alt-del duurt vijf minuten voordat het werkt, etc. Wat kan het probleem zijn? Evt een ander pakket om internet te delen? Ik weet dat w2k standaard internetdelen heeft maar werkt dit een beetje makkelijk? En werkt alles? Zoals icq, napster, msn, shoutcast, dat soort dingen. Alvast bedankt.
Verwijderd
Waarom gebruik je Winroute??? Er zit standaard internet sharing in windows 2000 is veel makkelijker en je hoeft geen extra proggie te draaien.
Omdat ik denk/dacht dat je bij ics meer instellingen moet veranderen, of wekt dat ook met NAT?
Nou, ik heb internet delen in w2k ingeschakeld, kan gewoon icqen, napsteren maar het probleem wat ik eerder al had met win95c en winroute bestaat nog steeds. Ik kan niet connecten met de msn messenger service, en bepaalde websites kan ik niet bezoeken. Ws ligt dit dan aan mijn gewone machine, maar waar zou ik dan moeten kijken?
Verwijderd
Dat is vaag ik kan wel connecten met msn messanger en alle websites opvragen aboluut geen problemen.
Bij mij bestond het probleem al eerder, dus ik denk dat het met een instelling te maken heeft op mijn gewone machine, waarop ook w2k draait.
Pagina: 1