[BC3] Chello problemen, what to do?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Topicstarter
Ik heb van de een op de andere dag dikke problemen met chello! de ene dag heb ik perfecte pingtijden, alles ok! de volgende dag is alles CONTIUN kut! Ik heb ong 10% packet loss en gemiddeld 200 ping! (vaak 40ms, af en toe 2000 ofzo) Ik heb een routertje aan me kabelmodem hangen waarachter een win2k AS, een linux server en 2 winME machines hangen, van al die machines heb ik er last van. Het ligt echt niet aan instellingen dus. Ik heb me kabelmodem een paar uur uit gehad, want een vriend van me zei dat dat iets is wat ze je laten proberen zodat je weer terugbelt bij Chello.

Ook heb ik een andere kabel van me modem naar de router geprobeerd. Nix helpt!

Aangezien de HD van chello nu 22 cent per minuut is, post ik dus als laatste hulpmiddel voordat ik de HD ga bellen dit topic. Misschien heeft iemand anders hier ook al last van gehad, zou kunnen. Misschien zijn er chello werknemers die me tips kunnen geven what to do. Als dit niet binnen een week opgelost is, neem ik ADSL, want het is nu al ong. 3 weken zo. Ik kan amper browsen, laat staan gamen, ICQ''en gaat zelfs kut.

En mocht het gewoon kut blijven: weet iemand of er een provider (adsl) in amsterdan is die een router ondersteund? (smc barricade 4 poorts)

Ik ben altijd supertevreden geweest over de kwaliteit van de verbinding, maar dit is niet meer werkbaar!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik ook!! bij mij was er iets mis met mn kabeltje!! moet je ff uittesten welke door (ja toch wel) te bellen met chello. Die kunnen je dan verder helpen.

ps Mot je wel ff je servertje eraf halen anders n**ien ze je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Op zondag 08 april 2001 23:48 schreef HateBreeder het volgende:
ps Mot je wel ff je servertje eraf halen anders n**ien ze je :)
Echt niet!! Als ze daar een probleem mee hebben, mogen ze me meteen als klant gedag zeggen! Maar goed, moet ik thuis zijn als ik met chello bel? Ik bel liever vanaf me werk natuurlijk :) en ik kan via telnet thuid dingen testen op me linux bak :)

En er was iets mis met je kabeltje? Welk kabeltje? die van je PC naar je modem? (heb ik vervangen) of die kabel naar de verdeler naar je huis?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Ok ff de uitkomst, ik hoor zoveel slechte verhalen over chello dat ik nu een goede ga posten :)

Ik belde donderdag middag (vanaf me werk 22ct. p/m :() had binnen 3 minuten een 2e lijner aan de lijn, die had snel door dat er iets met me kabelmodem was. Hij zegt, er moet een monteur langs komen om het modem om te ruilen. Ik denk nou dat kan wel weer ff duren dan.. Zegt hij: schikt het morgen? ik: da''s goede vrijdag! hij: geen probleem.

Dag later monteur komt langs, installeerd nieuw kabelmodem en vervangt een kabeltje en alles LOOPT ALS EEN TIET!!!

Perfecte service!!

Nou heb ik alleen nog maar goede ervaringen met Chello en ik zal dan ook wel de enige zijn denk ik :) maar goed dat wou ik nog ff kwijt :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja een kapotte UTP kabel, dat zit er dik in ... same hiero gehad... maar goed, het is ook een dik draden feest in me huis, echt te lui om het mooi weg te werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijkj iedereen zeurt over dat tientje meer maar kijk eens wat je in de plaats ervoor terug krijgt...maar j aik moet toegeven als adsl er is dna is het ook doei doei chello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 12:38
Van zo''n defect UTP-kabeltje, kun je daar ook een langzame verbinding door krijgen of is het gewoon het werkt of het werkt niet? Ik heb namelijk net een verhuizing achter de rug en de Teryon modem hier in Leeuwarden staat gewoon bij het kastje en vandaar een lange UTP-kabel naar de andere kamer waar de pc staat. Ik vraag dit omdat het bij mij nog meestal erg langzaam gaat.

En over dat tientje extra. Wat krijg je ervoor terug dan? En ADSL is hier al beschikbaar maar dan betaal je wel 150 piek per maand wil je sneller dan chello gaan internetten. Het standaardpakket van 70 piek per maand is namelijk langzamer dan chello.

Out of order...

Pagina: 1