Ik heb van de een op de andere dag dikke problemen met chello! de ene dag heb ik perfecte pingtijden, alles ok! de volgende dag is alles CONTIUN kut! Ik heb ong 10% packet loss en gemiddeld 200 ping! (vaak 40ms, af en toe 2000 ofzo) Ik heb een routertje aan me kabelmodem hangen waarachter een win2k AS, een linux server en 2 winME machines hangen, van al die machines heb ik er last van. Het ligt echt niet aan instellingen dus. Ik heb me kabelmodem een paar uur uit gehad, want een vriend van me zei dat dat iets is wat ze je laten proberen zodat je weer terugbelt bij Chello.
Ook heb ik een andere kabel van me modem naar de router geprobeerd. Nix helpt!
Aangezien de HD van chello nu 22 cent per minuut is, post ik dus als laatste hulpmiddel voordat ik de HD ga bellen dit topic. Misschien heeft iemand anders hier ook al last van gehad, zou kunnen. Misschien zijn er chello werknemers die me tips kunnen geven what to do. Als dit niet binnen een week opgelost is, neem ik ADSL, want het is nu al ong. 3 weken zo. Ik kan amper browsen, laat staan gamen, ICQ''en gaat zelfs kut.
En mocht het gewoon kut blijven: weet iemand of er een provider (adsl) in amsterdan is die een router ondersteund? (smc barricade 4 poorts)
Ik ben altijd supertevreden geweest over de kwaliteit van de verbinding, maar dit is niet meer werkbaar!
Ook heb ik een andere kabel van me modem naar de router geprobeerd. Nix helpt!
Aangezien de HD van chello nu 22 cent per minuut is, post ik dus als laatste hulpmiddel voordat ik de HD ga bellen dit topic. Misschien heeft iemand anders hier ook al last van gehad, zou kunnen. Misschien zijn er chello werknemers die me tips kunnen geven what to do. Als dit niet binnen een week opgelost is, neem ik ADSL, want het is nu al ong. 3 weken zo. Ik kan amper browsen, laat staan gamen, ICQ''en gaat zelfs kut.
En mocht het gewoon kut blijven: weet iemand of er een provider (adsl) in amsterdan is die een router ondersteund? (smc barricade 4 poorts)
Ik ben altijd supertevreden geweest over de kwaliteit van de verbinding, maar dit is niet meer werkbaar!