Toon posts:

[BC3] Geluidskaart en netwerkkaart problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.Ik heb sinds een 2tal weken een extra harde schijf door m''n broer laten inbouwen en de oude schijf als slave.Op zich mooi,maar nu had ik geen geluid meer.2 dagen aan t prutsen geweest om de juiste drivers te vinden,die ik van een collega kreeg.Perfect!Maarrrr:toen was internet weg.Bleek geen storing.Wat ik ook doe,ik heb OF geluid en geen internet,OF ik heb internet en geen geluid.ZOdra ik de geluidskaart (creative SB PCI 128) in z''n slot steek (of een ander slot),dan valt internet weg.Van slot wisselen (zowel netwerk als geluidskaart) helpt niet.Alle protocollen nagelpen en van alles gewijzigd en geprobeerd.Niemand komt r uit.
Wou ik de c-schijf maar formateren,krijg ik bij de setup een foutmelding.Heb t met 2 opstartdiskettes geprobeerd,maar beide keren blijf ik t zelfde probleem houden.
Iemand een tip??De gouden tip wordt wel beloond in overleg.Serieus!!

Bedankt. [:]HighCmdr.Data(NL)
[:]Cyborg clanleader (Team Fortress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-07 18:49
Tsk, tsk... ik wil je graag helpen, maar crossposten is als ik het goed heb nog steeds niet toegestaan ;)...

Kijk in je andere topic in het audio- en hififorum voor advies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eh aangezien ik met een geluids en internet probleem zit,lijkt me dit niet crossposten.Ik wist niet eens dat dat niet mocht.Waar slaat dat op?Soms (zoals in mijn geval) kan t betrekking hebben op meerdere zaken.
Maar bedankt voor de moeite... :-)
Ben helaas niks verder.Sterker nog:M''n broer durft te beweren dat ik een ander moederbord heb (leuke broer heb ik,he?Schrijft A en installeert B),dus ik ben niet veel verder gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verander dit eens, had ik namelijk ook:

Eigenschappen Computer/hardware/netwerkadapters/ dan je netwerkkaart internet dubbelklikken, dan bronnen, dan automatische instellingen gebruiken uitvinken en een ander invoerbereik/uitvoerbereik kiezen!

Suc6