als ik kijk naar de log:
can''t get terminal parameters: I/O errot
connect script failed
can''t get terminal parameters: I/O errot
connect script failed
edit:
opgelost
opgelost
Verwijderd
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Met FreeSCO schijnt het ook wel te kunnen, alleen niet op die diskette. Moet je het op een kleine HDD zetten. Komt omdat je PPPoE nodig hebt, bijvoorbeeld die RoaringPengiun proggie en die is te groot om op de flop erbij te passen.Op maandag 09 april 2001 18:42 schreef Marcus22 het volgende:
Clarkeconnect ziet goed uit, jammer alleen dat het minimaal 16 Mb nodig heeft. Ik heb zo''noude 486 dat er nog 8 in zit. Jammer.:'( Nu moet ik Freesco wel aan de praat zien te krijgen.
Verwijderd
Dan moet je eens kijken op:Op dinsdag 10 april 2001 08:49 schreef Marcus22 het volgende:
Waar kan ik dat roaring penguin progje ergens downloaden? Ik heb freesco wel op een HDD staan. Ook zal ik clarke toch eens downloaden (ik vond het ook nogal rijkelijk veel die 16 Mb).
Marcus22
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq