[BC3] meerdere internetverbindingen???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik had hier een post gezien van iemand die geloof ik een kabel en een adsl-verbinding tegelijk gebruikte door middel van een programma''tje, alleen kan ik die post niet meer terug vinden.:'(

Wie helpt me aan de naam van dat programma''tje en als het zou kunnen een link waar het te downloaden is?

Alvast bedankt.
Jorn

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

IPCHAINS kan het geloof ik, zou je even na kunnen zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Nee, dat is een onderdeel van linux, geen programma.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:55

MartNL

ja dat was ik. Het programmatje heet surfdoubler www.vicomsoft.com teamen noemen ze dat. Bij mij werkt het je moet alleen 3 netwerkkaarten in je compj hebben en dat vind win98se niet altijd even lekker. ;)
Er zijn trouwens meer programs midpoint (www.midpoint.com) alleen daar heb ik geen ervaring mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Bedankt
Ik ga het zo ff testen

Jorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
kabel en adsl tegelijk.. wat moet ik daar precies onder verstaan dan?
dat je de volledige bandbreedte van beide kanalen ter beschikking krijgt bij het downen vabn 1 file of dat je met elk kanaal een file kan downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Op woensdag 18 april 2001 19:48 schreef poohbeer het volgende:
kabel en adsl tegelijk.. wat moet ik daar precies onder verstaan dan?
dat je de volledige bandbreedte van beide kanalen ter beschikking krijgt bij het downen vabn 1 file of dat je met elk kanaal een file kan downen?
Je krijgt de volledige bandbreedte van beide kanalen hij trekt de downloads over beide lijnen naar binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

en welk programma zou ik moeten nemen?
ik heb namelijk nog tot 1juli hier een com poort modem liggen van deltakabel en adsl.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Op woensdag 18 april 2001 22:17 schreef Homedisc het volgende:
en welk programma zou ik moeten nemen?
ik heb namelijk nog tot 1juli hier een com poort modem liggen van deltakabel en adsl.
gewoon de hele topic lezen .
Pagina: 1