ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Bereik 4 tot 6 km???? Mag je wel een zendamateur licentie aanschaffen. Vind de rijksradiodienst niet leuk als je dit doet!!
Maar ff antwoord op je vraag: Bij Dynabyte heb ik setjes van Bufallo gezien, ongeveer fl.1800,-- voor een basisstation en 2 netwerkkaarten (pci kaart waarin je een pcmcia kaartje stopt).
Maar ff antwoord op je vraag: Bij Dynabyte heb ik setjes van Bufallo gezien, ongeveer fl.1800,-- voor een basisstation en 2 netwerkkaarten (pci kaart waarin je een pcmcia kaartje stopt).
I play my enemies like a game of chess...
De RDR/RDC zijn oude vrienden, dus dat regel ik welOp zaterdag 07 april 2001 01:07 schreef Angelfire het volgende:
Bereik 4 tot 6 km???? Mag je wel een zendamateur licentie aanschaffen. Vind de rijksradiodienst niet leuk als je dit doet!!
Mjah, 1800,- en dan nog het setje verbouwen voor meer bereik, is een beetje risky.Maar ff antwoord op je vraag: Bij Dynabyte heb ik setjes van Bufallo gezien, ongeveer fl.1800,-- voor een basisstation en 2 netwerkkaarten (pci kaart waarin je een pcmcia kaartje stopt).
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Je kan het ook zonder basisstation doen, kan dan echter maar met twee machines, kost dan ongeveer fl.900,--. Is misschien nog een optie.
I play my enemies like a game of chess...
Dat is wel een optie, het is toch voor een verbinding tussen twee LANs.
Ook bij Dynabyte?
Ook bij Dynabyte?
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Is er niemand die hier ervaring mee heeft? Dat kan ik toch niet geloven.
Alle suggesties zijn welkom, alle links hierover ook.
Bvd.
Alle suggesties zijn welkom, alle links hierover ook.
Bvd.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Tja Lucent heeft leuk spul genaamd wavelan. Waar ik toen de prijs van heb opgevraagt.
Kwam (18 Maanden geleden) op zo''n 600 per kaart (dat viel nog mee) maar voor die afstand heb je ook de richtantenne nodig (niet toegestaan in nl i.v.m. afgestraalde vermogen) en die waren toen rond de 900 per stuk
.
Wat wel meschien een mogelijkheid is ATV (amateur TV) maar daar heb je een machteging voor nodig.
Dat is namelijk 1 van de weinige manieren waar je genoeg bandbreedte hebt voor een snelle verbinding.
De exacte regels weet ik niet meer maar je station moets herkenbaar zijn (roepnaam in beeld/geluid zichtbaar/hoorbaar)
Ach .. het kost je gewoon altijd veel geld
.. maar als je de oplossing vind laat het ff weten want ik zoek hem voor een km of 3 vrij zicht .. !!!!
l.d.
Kwam (18 Maanden geleden) op zo''n 600 per kaart (dat viel nog mee) maar voor die afstand heb je ook de richtantenne nodig (niet toegestaan in nl i.v.m. afgestraalde vermogen) en die waren toen rond de 900 per stuk
Wat wel meschien een mogelijkheid is ATV (amateur TV) maar daar heb je een machteging voor nodig.
Dat is namelijk 1 van de weinige manieren waar je genoeg bandbreedte hebt voor een snelle verbinding.
De exacte regels weet ik niet meer maar je station moets herkenbaar zijn (roepnaam in beeld/geluid zichtbaar/hoorbaar)
Ach .. het kost je gewoon altijd veel geld
l.d.
als je niks te doen hebt doe het dan niet hier
Ik zat idd al aan die TV band (3cm) te denken, en ja, daar mag je niet zomaar op zenden.
Maar met een richtantenne zou het niet snel merkbaar moeten zijn door andere mensen (en de opsporingsinstanties
).
Maar goed, en legale oplossing is natuurlijk wel zo fijn...
Maar met een richtantenne zou het niet snel merkbaar moeten zijn door andere mensen (en de opsporingsinstanties
Maar goed, en legale oplossing is natuurlijk wel zo fijn...
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Pagina: 1