De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Oh ja, ze gebruiken voor reparaties ook veel gebruikte onderdelen uit gekannibaliseerde printers. Nieuwe HP-onderdelen zijn nogal eens duurder dan de printer nog waard is!
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dus jij hebt de handleiding ookOp zaterdag 07 april 2001 00:30 schreef DarkSide het volgende:
Scanner is defect
He bedanktOp zaterdag 07 april 2001 00:29 schreef gansje het volgende:
Van die link word je niet veel wijzer. Mijn advies: bel (of mail) eens met http://www.microfix.nl in Leiden, die wetem alles van HP-laserprinters, ook oeroude. Die kunnen zeker zeggen wat het is en wat een reparatie bij hun kost. Dankzij hun draait mijn 12 jaar oude Laserjet IIP nog steeds!
Oh ja, ze gebruiken voor reparaties ook veel gebruikte onderdelen uit gekannibaliseerde printers. Nieuwe HP-onderdelen zijn nogal eens duurder dan de printer nog waard is!
P.S. Mag ik jou Laserjet IIP niet kannibaliseren, want ik heb dus ook zo''n geval