[BC3] HP-Laserjet foutcode

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb hier een HP Laserjet die steeds foutcode 52 aangeeft:'(

Weet iemand hier waar die foutcode voor staat of waar ik een lijst met HP foutcodes vandaan kan helen:?

Mijn handleiding stuurt mij door naar een HP monteur|:(

Maare zelf is goedkoper he >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Dank je voor de tip, maar die had ik al bekeken. Kom ik weer bij die hp monteur uit :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Van die link word je niet veel wijzer. Mijn advies: bel (of mail) eens met http://www.microfix.nl in Leiden, die wetem alles van HP-laserprinters, ook oeroude. Die kunnen zeker zeggen wat het is en wat een reparatie bij hun kost. Dankzij hun draait mijn 12 jaar oude Laserjet IIP nog steeds!
Oh ja, ze gebruiken voor reparaties ook veel gebruikte onderdelen uit gekannibaliseerde printers. Nieuwe HP-onderdelen zijn nogal eens duurder dan de printer nog waard is!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Scanner is defect

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• BC3 Victim
Op zaterdag 07 april 2001 00:30 schreef DarkSide het volgende:
Scanner is defect
Dus jij hebt de handleiding ook :)

• BC3 Victim
Op zaterdag 07 april 2001 00:29 schreef gansje het volgende:
Van die link word je niet veel wijzer. Mijn advies: bel (of mail) eens met http://www.microfix.nl in Leiden, die wetem alles van HP-laserprinters, ook oeroude. Die kunnen zeker zeggen wat het is en wat een reparatie bij hun kost. Dankzij hun draait mijn 12 jaar oude Laserjet IIP nog steeds!
Oh ja, ze gebruiken voor reparaties ook veel gebruikte onderdelen uit gekannibaliseerde printers. Nieuwe HP-onderdelen zijn nogal eens duurder dan de printer nog waard is!
He bedankt :) zal ze eens mailen.
P.S. Mag ik jou Laserjet IIP niet kannibaliseren, want ik heb dus ook zo''n geval >:)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Crosspost: [topic=156655]
Pagina: 1