[BC3] Bestanden verzenden en kleppen via MSN over NAT...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 10:55
Hoi,

Ik heb hiero Sygate draaien maar ik krijg het maar niet voorelkaar om te praten via MSN :( Net als bestanden verzenden, ontvangen lukt wel. Heeft iemand enig idee (een apprule.cfg ;)) hoe ik dit oplos?

mzzlz
Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je even had gezocht op de site van sygate had je dit heus zelf wel gevonden:
http://www.sygate.com/support/documents/applications.htm

Enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
het enige wat je daarmee aan zet is het berichtjes sturen... Niet bestanden verzenden en spreken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
Ik ben volgens mij niet de enige met dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Je kunt de socks5-server van Sygate aanzetten en MSN dan zo instellen dat het van deze server gebruik maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hier kijkt, dan kun je zelf een nieuwe apprule maken waarmee je wel bestanden kunt verzenden/ontvangen!

Suc7,

T-Rob

(lang leve Winroute)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
Op zaterdag 07 april 2001 10:52 schreef T-Rob het volgende:
Als je hier kijkt, dan kun je zelf een nieuwe apprule maken waarmee je wel bestanden kunt verzenden/ontvangen!

Suc7,

T-Rob

(lang leve Winroute)
Dat lukt me voor geen meter... Maar wie lukt het eigenlijk wel? En zoja met welk programma (graag wel alles win32 houden) kan het wel?

Ik heb net ff Wingate + NAT-plugin en dat werkt errug relaxed (alleen MSN niet natuurlijk, ook niet nadat ik op alle mogelijke manieren die poorten heb doorgeforward :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
IS er eigenlijk al iemand die het aan de praat heeft gekregen, maakt niet uit via welk internet share proggie, zolang het maar via TCP/IP en Win9x werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk hetzelfde prleem. Ik zit hier achter een proxyserver met WinRoute Pro 4.1
Met MSN kan ik echter ook niet bestanden verzenden maar wel ontvangen. >> Steven_NL we zitten met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
Op zondag 08 april 2001 20:04 schreef Praetorian het volgende:
Ik heb eigenlijk hetzelfde prleem. Ik zit hier achter een proxyserver met WinRoute Pro 4.1
Met MSN kan ik echter ook niet bestanden verzenden maar wel ontvangen. >> Steven_NL we zitten met hetzelfde probleem.
Fijn.... ;)
Pagina: 1