ach...in een volgend leven lach je er om!
schijnt dat bij mxstream dat nat gebeuren er al uit is of heel snel eruit gaat, dus dan zou het gewoon moeten gaan werken.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
Verwijderd
Dat NAT gebeuren gaat er op 9 april uit volgens XS4All. Dit zal dus neem ik aan ook gelden voor andere MXstream providers.
Verwijderd
Het single login is inderdaad voor alle providers, en is al actief, alleen moet je je nieuwe realm weten. en die zijn nog niet vrijgegeven.
Maar vanaf maandag iis mxstream officeel singel-login.
Het is alleen even afwachten waarneer de ISP''s hun klanten inlichten.
Ik vroeg reacties over V E R S A T E L A D S L, dat is van VERSATEL, niet van KPN.
Evengoed bedankt voor de op een uitzondering na nutteloze reacties
Evengoed bedankt voor de op een uitzondering na nutteloze reacties
Verwijderd
In deze thread stond daar al iets overOp vrijdag 06 april 2001 21:45 schreef MeandmyDuron het volgende:
Het single login is inderdaad voor alle providers, en is al actief, alleen moet je je nieuwe realm weten. en die zijn nog niet vrijgegeven.
[topic=155762]
Edit: a >< al
Ik heb geen ervaring met Versatel-ADSL, wel met Mxstream, echter een vriend van mij installeert versatel-adsl, schijnt dat het prima werkt, over inloggen enzo kan ik wel vragen aan hem stellen...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nou graag! anders mail mij svp zijn mailadres? dan stel ik hem zelf wat vragen!Op zaterdag 07 april 2001 18:34 schreef Floris_Diemel het volgende:
over inloggen enzo kan ik wel vragen aan hem stellen...
Alvast bedankt...
Pagina: 1