Verwijderd
Ik ken die merken allemaal niet. Maar je kunt het beste denk ik ff op de sites van de fabrikanten kijken of ze in elk geval met redelijke regelmaat nieuwe drivers uitbrengen...
Ik heb ook een budget gevalletje gekocht (beetje spijt van) voor het thuisnetwerkje, en die drivers zijn dus zwaaar klote. Verder als win95 drivers zijn ze nooit gegaan
Ik heb ook een budget gevalletje gekocht (beetje spijt van) voor het thuisnetwerkje, en die drivers zijn dus zwaaar klote. Verder als win95 drivers zijn ze nooit gegaan
Verwijderd
Wisecom heb ik er twee van, en 3 mensen die ik ken ook. Netwerk en kabelinternetten gaat er uitstekend mee, nooit problemen mee gehad. Nooit drivers hoeven downloaden.
Ik heb deze gebruikt in Win98SE, WinMe en Win2000.
Overigens was/is ie bij mij in Hoorn maar f45,- en niet f59,-...
Ik heb deze gebruikt in Win98SE, WinMe en Win2000.
Overigens was/is ie bij mij in Hoorn maar f45,- en niet f59,-...
Verwijderd
eh, ik weet niet wie je verteld heeft dat die intel netwerkkaartjes te duur zijn, maar ik heb hier 3 netwerk kaarten in gebruik met intel chipset en ''k heb ze gekocht voor f45,- per stuk..... dus dat moet toch binnen je budget vallen lijkt mij zo......
Ach, als Win98 het standaard ondersteunt vind ik het al goed (bv. RealTek chipsets). M''n huidige @Home-netwerkkaart met RealTek chipset wordt standaard ondersteund door @Home...
<edit> Wisecom, te koop in Tilburg bij Narwal voor fl. 59,-.... En Intel kan ik nergens voor prijzen van rond de fl. 50,- vinden... Als iemand een adresje in Tilburg weet waar ze goedkope Intel 10/100mbit PCI-kaarten hebben... </edit>
<edit> Wisecom, te koop in Tilburg bij Narwal voor fl. 59,-.... En Intel kan ik nergens voor prijzen van rond de fl. 50,- vinden... Als iemand een adresje in Tilburg weet waar ze goedkope Intel 10/100mbit PCI-kaarten hebben... </edit>
Verwijderd
neem maar de edimax
ik dacht eerst ook prut maar er zitten dezelfde buffers op als 3com''s en ze zijn heel goed problemen heb ik nog niet gehad en ik tweak veel aan mijn pc inc de hardware dus qua prijs zou ik de edimax nemen als je duurder wil neem je intel of 3com
ik dacht eerst ook prut maar er zitten dezelfde buffers op als 3com''s en ze zijn heel goed problemen heb ik nog niet gehad en ik tweak veel aan mijn pc inc de hardware dus qua prijs zou ik de edimax nemen als je duurder wil neem je intel of 3com
Ik heb zelf hier 2 sitecom''s, perfecte kaartjes met Realtek chipset...NP!
Maar werken allemaal denk ik wel perfect, heb ook een edimax. Stabiel snel onder alle os''en...is 1 pot nat, koop gewoon de goedkoopste
Maar werken allemaal denk ik wel perfect, heb ook een edimax. Stabiel snel onder alle os''en...is 1 pot nat, koop gewoon de goedkoopste
Die Edimax heb ik de beste ervaringen mee, dus ik zou die nemen.
If it ain't broken, tweak it!
Bulldog, inderdaad het is eigenlijk een netwerk-topic. Maar aan de andere kant, het is toch ook een stukkie hardware...
Ik denk dat ik zometeen gewoon die Edimax ga kopen, mits ze ''m op voorraad hebben...
Je zult namelijk altijd zien dat ''ie uitverkocht is...
Ik denk dat ik zometeen gewoon die Edimax ga kopen, mits ze ''m op voorraad hebben...
En het geluk was eens aan mijn kant, ze hadden er nog net eentje liggen... ik ga die Edimax er dan ook zometeen inzetten.
Het is gewoon een RealTek chipset, dus standaard ondersteuning vanuit Win98SE. Daarnaast, mocht het nodig zijn dan biedt www.edimax.com nieuwe drivers...
Bedankt voor het advies!
Het is gewoon een RealTek chipset, dus standaard ondersteuning vanuit Win98SE. Daarnaast, mocht het nodig zijn dan biedt www.edimax.com nieuwe drivers...
Bedankt voor het advies!
Nieuwe drivers zou ik bij www.realtek.com.tw halen.
If it ain't broken, tweak it!
Sitecom net gescoord voor 25,- per stuk. Uitverkoop bij Funtronics.... 
In ieder geval intens cheap. Misschien bij jou in de buurt ook funtronics?
In ieder geval intens cheap. Misschien bij jou in de buurt ook funtronics?
Zin.
Redheinz: eerst de berichten lezen, voordat je antwoordt... ik heb dus al een kaartje op de kop weten te tikken...
Duf zeg. Ik had ze net gehaald. En was wel blij verrast door de prijs en wilde die gevoelens ook even spuien...
Zin.
Verwijderd
Ik zou gaan voor een compex kaartje 10/100, rond de 40,--, deze vertraagt het opstarten van je OS zeer minimaal.
Redheinz, ik bedoelde het niet lullig hoor. Maar jouw berichtje kwam over alsof je dacht dat ik nog geen kaartje gekocht had. En in die geest was het dus een nutteloos berichtje...
Pagina: 1