Ik heb hier dus een Netwerk van 3 PC''s . Op mijn PC komt ADSL binnen langs een Ethernetkaart met PPOE protocol waarvoor een fake-netwerkkaart in network neighbourhood staat . File-sharing werkt perfect , maar wanneer Sygate internet deling start stopt de verbinding . Ik en andere PC''s kunnen dan niet surfen . Sygate staat ingesteld op dezelfde NIC als waaraan de Alcatel Speedtouch Home hangt .
Komaan jongens , en een ander programma is no problemo . Gewoon degelijke uitleg over hoe installeren gewenst
ik heb zelf ADSL via Wingate pro draaien op 4 clients via server. Gaat prima. Je kunt een installatieguide vinden op de helpdesk van XS4AL.
Ps er zijn al heel veel topics over i-sharing met adsl
Ps er zijn al heel veel topics over i-sharing met adsl
Verwijderd
Hier is mijn setup:
Server: Sygate 4. Twee NICS (een voor adsl, een voor internet ntwerk-->gaat naar switch). Pentium 100 met win98. DHCP server staat aan. MBV ADSL online vanb xs4all wordt er automatisch ingebeld en ingelogd. Sygate wordt opgestart zodra windows opstart.
Clients(7x): win9x en win2k pc''s. IP adres wordt automatisch verkregen.
Werkt prima.
Rob
Server: Sygate 4. Twee NICS (een voor adsl, een voor internet ntwerk-->gaat naar switch). Pentium 100 met win98. DHCP server staat aan. MBV ADSL online vanb xs4all wordt er automatisch ingebeld en ingelogd. Sygate wordt opgestart zodra windows opstart.
Clients(7x): win9x en win2k pc''s. IP adres wordt automatisch verkregen.
Werkt prima.
Rob