De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kan helemaal niet hoor, leer eerst maar eens hoe je een gewone UTP kabel maakt dan snap je wel wel waarom
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je zou dus aan die andere 4 ook 2 stekkertjes kunnen zetten.
If it ain't broken, tweak it!
Verwijderd
met een crosscable zou het in principe wel moeten gaan
maar ja waarom de moeite nemen??

Verwijderd
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
pin 1 = zenden -
pin 2 = zenden +
pin 3 = Ontvangen -
pin 4 = N.C.
pin 5 = N.C.
pin 6 = Ontvangen +
pin 7 = N.C.
pin 8 = N.C.
Het kan dus wel alleen moet je zorgen dat 1 en 2 een aderpaar vormen en 3 en 6 een aderpaar vormen
Eeuwige n00b
lees effe opnieuw.. hij bedoelt ECHT geen crosskabel hoorOp donderdag 05 april 2001 11:32 schreef Aikeleer het volgende:
Ik denk dat je een crosskabeltje bedoelt
Die zijn bijna overal te halen.
hij wil 2 devices over 1 kabel laten lopen.. en dat kan.. check nu die url van me maar en alles wordt duidelijk
Jammer dat er een paar van die jojo''s bij zitten die er zelf niets van snappen, ook al denken ze van wel (tassadar71:r). Zonde van mijn tijd om die berichten te lezen terwijl ik een netwerk te onderhouden heb van 60 pc''s in een oud schoolgebouw!!!
precies dat bedoelde ik ook..Op donderdag 05 april 2001 00:07 schreef real_raichu70 het volgende:
Der bestaan splittertjes voor , maar ik zou het niet echt gaan proberen (al van sowiet als collisions gehoord ? ) . Dus gewoon voor 2 pc''s crosscable , en anders meer kabelkes en ne goeie switch .