De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hallo,
Heb het volgende probleempje met m,n netwerk:
De gedeelde mappen en stations worden niet getoond in "Windows verkenner" en ook niet onder "mijn netwerklocaties" op het bureaublad.(Gebruik windows ME)
Heb de volgende zaken vooraf geinstalleerd:
*Cliënt voor MSN.
*Bestands en printerdeling.
*De protocollen: TCP/IP en NetBEUI.
(NetBEUI staat aangevinkt als standaardprotocol,..en gebruik ik voor het interne netwerk, waarbij ook alle bindingen staan aangevinkt. TCP/IP wordt enkel voor het internet gebruikt met uitgeschakelde bindingen en ook een uitgeschakeld ''standaardprotocol'')
Op beide PC''s zijn deze instellingen uiteraard identiek!
Bij ''zoeken naar computers'' worden direct
alle gedeelde zaken gevonden..wat dat betreft dus geen probleem. Alleen in "mijn
netwerklocaties" en "verkenner" staat niets
vermeld...
Zie ik iets over het hoofd?..........
Wie weet raad?
Ad Vos.
Heb het volgende probleempje met m,n netwerk:
De gedeelde mappen en stations worden niet getoond in "Windows verkenner" en ook niet onder "mijn netwerklocaties" op het bureaublad.(Gebruik windows ME)
Heb de volgende zaken vooraf geinstalleerd:
*Cliënt voor MSN.
*Bestands en printerdeling.
*De protocollen: TCP/IP en NetBEUI.
(NetBEUI staat aangevinkt als standaardprotocol,..en gebruik ik voor het interne netwerk, waarbij ook alle bindingen staan aangevinkt. TCP/IP wordt enkel voor het internet gebruikt met uitgeschakelde bindingen en ook een uitgeschakeld ''standaardprotocol'')
Op beide PC''s zijn deze instellingen uiteraard identiek!
Bij ''zoeken naar computers'' worden direct
alle gedeelde zaken gevonden..wat dat betreft dus geen probleem. Alleen in "mijn
netwerklocaties" en "verkenner" staat niets
vermeld...
Zie ik iets over het hoofd?..........
Wie weet raad?
Ad Vos.
ff off-topic: mooie achternaam heb je, A. Vos!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."