De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
in de Vs is de spanning inderdaad 110 V
en waarschinlijk als je de voeding vervangt werkt het wel. alleen zal je de goede voeding moeten zoeken, en dat kan nog wel eens lastig worden.
en waarschinlijk als je de voeding vervangt werkt het wel. alleen zal je de goede voeding moeten zoeken, en dat kan nog wel eens lastig worden.
Verwijderd
waarschijnlijk gewoon een adaptortje (hun zijn ook niet gek, voor verkoop in het buitenland enzo) dus zou je er gewoon een kunnen halen voor 10,- bij de electronica zaak.
ik zou van te voren ook goed kijken of deze router euro-isdn switch protocol ondersteund op 64kbit/sec. in america is het namelijk 56kbit/sec met een ander switch protocol.
goed opletten dus.
goed opletten dus.
Verwijderd
zit er niet zo''n switch op de voeding van de router zelf ?? net zoals bij de meeste pc voedingen ??
Verwijderd
Voor de SMC hoef je geen aparte voeding te kopen. De bijgeleverde voeding gaat van 110 tot 230 volt, dus dat is geen probleem. Het enigste wat je moet hebben is een gewone 220V stekker (zoneen die ook naar de voeding van je pc gaat).
That''s it!
That''s it!
Ik raai inmiddels een paar weken (ehh maanden) een SMC router tot volle tevredenheid. De versie met 4 poort switch.
Heb geen ervaring met MXstream maar op cHELLo draait ie zonder problemen.
De voeding is schakeld tussen 110 en 230 volt, hoef je verder nix moeilijks voor te doen.
Suc6 er mee
Heb geen ervaring met MXstream maar op cHELLo draait ie zonder problemen.
De voeding is schakeld tussen 110 en 230 volt, hoef je verder nix moeilijks voor te doen.
Suc6 er mee
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Dashboard is nu weg, zou deze router nu werken?
"Choose life"
Uit de nieuwsbrief van xs4all:
"Vanaf dat moment vervalt tevens de vertaling die in de huidige opzet plaatsvindt tussen uw internet IP adres en uw IP adres op hetMxstream netwerk (via het NAT protocol)."
Dit las ik ergens anders. Nu vraag ik me af of dat ook geldt voor die SMC router:
"De Linksys routers zijn vooralsnog niet geschikt om zelfstandig een VPN verbinding op te zetten middels PPTP. Hierdoor is het niet mogelijk om op dezelfde wijze als bij een kabelmodemverbinding middels één simpele verbinding meerdere PC?s gelijktijdig toegang te verschaffen naar het Internet, zonder inlogprocedures."
"Vanaf dat moment vervalt tevens de vertaling die in de huidige opzet plaatsvindt tussen uw internet IP adres en uw IP adres op hetMxstream netwerk (via het NAT protocol)."
Dit las ik ergens anders. Nu vraag ik me af of dat ook geldt voor die SMC router:
"De Linksys routers zijn vooralsnog niet geschikt om zelfstandig een VPN verbinding op te zetten middels PPTP. Hierdoor is het niet mogelijk om op dezelfde wijze als bij een kabelmodemverbinding middels één simpele verbinding meerdere PC?s gelijktijdig toegang te verschaffen naar het Internet, zonder inlogprocedures."
"Choose life"
Pagina: 1