[BC3] hardware router met bandbreedte beperking?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04:15

admiral866

The King Personality Disorder

Topicstarter
Ik zoek dus zeg maar iets als een SMC barricade router.
Maar dan met een optie om ook de bandbreedte te verdelen voor elke client.
Ik kon hier namelijk nix over vinden in de vele reviews die ik nu gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wil internet delen met je buuren maar je wil niet dat hun alle bandbreedte gebruiken ;)

Waarom niet een Linux server BTW, kan het denk ik toch ook wel mee! vooral die bandbreedte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Routers hebben niet echt een goede oplossing voor bandbreedte management. De techniek die over het algemeen wordt gehanteerd is queueing of het afkappen van een tcp sessie na een hoeveelheid data wat toch gewoon packetloss en retransmissions opleverd. De "enige" echte oplossing voor bandbreedte managment is de firma packeteer met hun packetshaper lijn, echter deze zijn vrij prijzig. Met een packeteer kun je niet alleen bandbreedte toekennen aan een gebruiker, maar ook per applicatie of een protocol. Verder heeft het als voordeel dat de beschikbare bandbreedte zo optimaal mogelijk gebruikt wordt. Meer info: http://www.packeteer.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor een breedband verbinding wil je gaan delen, want ik heb hier een SMC Barricade 7008BR staan en dat werkt niet met Mxstream.
Maar zover ik weet werken alle apparaten van SMC op 110 tot 230 volt 50/60Hz.
Verder moet je inderdaad even kijken of je het isdn pro kan instellen want dat is in de USA in ieder geval andres.
Op bijv. een cisco 760 /800/ 1600 kan je het isdn prot instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04:15

admiral866

The King Personality Disorder

Topicstarter
maar binnenkort moet die smc wel gaan werken.
als die dubbele inlog bende weg is,.