De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Hij zegt:Op maandag 02 april 2001 08:45 schreef cool0 het volgende:
Ligt er dus aan wat voor OS ze daar draaine
Dus zal wel Windows zijn he.netwerkomgeving
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En nee, dat staat niet ergens in een filetje wat je gewoon uit kunt lezen... (Staat uiteraard wel in een file, maar tenzij je een of andere fantastische hacker bent die die encryptie kan kraken, kun je er niets mee.)
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Dat hoeft helemaal niet hoor :,). Er bestaat een programma die het filetje waar het password in staat, kan in lezen en d.m.v. brute kracht het password kan inlezen. Ik ga niet zeggen welk programma dit is, omdat jij en andere er niets goeds mee kunnen, behalve een scipt-kiddie ermee uithangen.maar tenzij je een of andere fantastische hacker bent die die encryptie kan kraken, kun je er niets mee.)
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
als je even geduld hebt zal ik even een encryption proggie schrijven, k?
edit: Dat geldt iig voor win 95, 98 en ME
maar kan ik dan naast documenten van hun kopieren ook kleine berichtjes sturen?
internet doet het niet (afgesloten als wij komen!) dus icq of msn doet het niet!
maar daar kun je winpopup voor gebruiken. (winpopup.exe staat in je windows directory)
als je het iets degelijker aan wil pakken, gebruik je ICQ voor LANs.
maar aangezien je weinig rechten op dat netwerk hebt, (je hebt er een nt server+admin wachtwoord voor nodig) heeft dat weinig kans van slagen.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Val AUB niemand lastig met het klote van iemand anders zijn netwerk of pc''s, als je zo nodig moet fucken, doe het dan thuis op je eigen netwerk...
Ken je klote wat je wilt, crashed je systeem? Dan installeer je hem ZELF overnieuw, zo leer je hoe een systeem in elkaar zit, en niet door met iemand anders systeem te kloten..
Een dag is een dag...
Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?
Hoe oud ben je nou ???? Als je echt niets beters te doen hebt, ga dan lekker buiten in de zandbak spelen, nu is het mooi weer.
(Kut koters) Hier worden system-admins nu echt heel erg verdrietig van (en soms HEEEL KWAAD)
I play my enemies like a game of chess...
Verwijderd
Mijn straf:Eeen vinger eraf voor elke keer dat je met je handen aan andermans systemen zit terwijl je er geen snars van snapt.
Ik heb zo''n hekel aan die gebruikers die het hardst schreeuwen dat het network kut is en ondertussen het meest lopen te kloten

Verwijderd
Zal ik je dan maar eens helpen.. John the ripper werkt uitstekend vooral in een Unix omgevingOp maandag 02 april 2001 09:35 schreef Beaves het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor :,). Er bestaat een programma die het filetje waar het password in staat, kan in lezen en d.m.v. brute kracht het password kan inlezen. Ik ga niet zeggen welk programma dit is, omdat jij en andere er niets goeds mee kunnen, behalve een scipt-kiddie ermee uithangen.
Ik heb zelf een jaar systeembeheer gedaan op een school en ik vond t wel geweldig als iemand had lopen zooien. Leven in de brouwerij, al mag hij wel uitleggen waarom hij slimmer is dan ik!
Ik vind dat als je als sysadmin je zo druk maakt om dit soort dingen je gewoon je werk niet goed doet. DICHTTIMMEREN is het devies en als je dat niet goed doet moet je maar niet kwaard worden op kinderen die slimmer zijn dan jij!!
Verwijderd
Het probleem is de scriptkiddies die geen fuck weten en vervolgens hier om advies gaan vragen.(en ook nog antwoord krijgen)
Dat is zonde van iedereen zijn tijd.
Verwijderd
Dat soort dingen krijg je als je een uur erover doet om een simpel cd-rommetje te installeren, en dan een uur koffie moet drinken... kan ie gerust 150 piek per uur voor vragen...
Met jouw kan ik praten, bij ons op school lopen er ook een systeembeheerder rond die nog dommer is als een koe (DPCers no offence).Op dinsdag 03 april 2001 14:39 schreef Contagion het volgende:
Wat ik echt zo fucking lomp vind is die zeikerds dat de sysadmins daar zo kwaad om worden!
Ik heb zelf een jaar systeembeheer gedaan op een school en ik vond t wel geweldig als iemand had lopen zooien. Leven in de brouwerij, al mag hij wel uitleggen waarom hij slimmer is dan ik!
Ik vind dat als je als sysadmin je zo druk maakt om dit soort dingen je gewoon je werk niet goed doet. DICHTTIMMEREN is het devies en als je dat niet goed doet moet je maar niet kwaard worden op kinderen die slimmer zijn dan jij!!
Heb daar een keer 6 gig aan divx op de server gezet en iedereen ging daarna films kijken. Kwam de leraar in de klas, ging die helemaal uit ze naad omdat er iemand 6 gig op server had gezet.
Nou denk ik als je mij geen schrijfrechten geeft dan kan ik er ook niets op zetten. Dus waarom ie nu boos wordt ben ik nog niet achter
Nuff Said
Verwijderd
Voor berichten gebruiken wij het programma Nassi
Werkt perfect!
Maar in de windows map zit ook een progje hiervoor
Je kan ook niet van leerlingen verwachten dat ze niet gaan rommelen. Je moet ze alleen niet de kans geven of een paar plekken geven waar ze dat juist WEL kunnen zodat ze het niet gaan doen.
Ik had ook ftp servertje waar ze hun zooi op konden zetten en op vrijdagmiddag laat zat iedereen te multiplayer gamen. Fine by me.
De linuxman op onze school hielp me in die tijd dat ik daar nog niks van wist ook mee en daar heb ik best wat van geleerd. Maar het netwerk is onder mijn hoede niet 1x gekraakt geweest ofzo.
Ik heb op school nog een keylogger achter die gast zijn pc hangen. Ik heb altijd zijn pass die die om de week veranderd.Op dinsdag 03 april 2001 14:47 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Of wachten tot de admin een keer zo slim is om niet uit te loggen... kun je gelijk zijn pass veranderen ...
Kijk das teminste leuk, zo te horen had je het beter aan gepakt als die gasten bij mij op school.Ik had ook ftp servertje waar ze hun zooi op konden zetten en op vrijdagmiddag laat zat iedereen te multiplayer gamen. Fine by me.
De linuxman op onze school hielp me in die tijd dat ik daar nog niks van wist ook mee en daar heb ik best wat van geleerd. Maar het netwerk is onder mijn hoede niet 1x gekraakt geweest ofzo.
Nuff Said
Verwijderd
M.a.w om dat de mogelijkheid er is geeft het jou nog niet het recht om illegale praktijken te gaan uithalen.
Die fiets vergelijking gaat ook niet helemaal op want ik steel toch niets.
Nuff Said
Verwijderd
Wedden dat je er anders over denkt wanneer het jouw fiets of auto is...Op dinsdag 03 april 2001 14:58 schreef mig_01 het volgende:
Als jij je auto (waarschijnlijk fiets)met de sleutels in het slot parkeert en iemand gaat er mee vandoor vind je dat dus ook terecht want ja dan had je maar niet zo stom moeten zijn om de sleutels erin te laten zitten.
M.a.w om dat de mogelijkheid er is geeft het jou nog niet het recht om illegale praktijken te gaan uithalen.

Als systeembeheerder heb ik inderdaad ook ervaring met dit soort mensen (niet op een school dan).
Probeer je je netwerk goed te laten draaien, heb je er altijd wel van die eikels bij die het proberen te verzieken..
Ik weet niet hoe het op een school is, maar als je bij ons flink aan het netwerk aan het klote bent (hacken, vieze internetsite''s, etc..), dan volgt onslag..
Een netwerk maak je samen gebruik van, dus als je ligt te zieken, verziek je het ook voor iemand anders...
Een dag is een dag...
Helemaal mee eens!!Op dinsdag 03 april 2001 14:39 schreef Contagion het volgende:
Wat ik echt zo fucking lomp vind is die zeikerds dat de sysadmins daar zo kwaad om worden!
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
SOCIALITEIT !!!!
Een dag is een dag...
ik wil gewoon wat verslagen met iemand ruilen wat van de leraar niet mag!
en berichten kunnen versturen naar elkaar!
en ik heb er verder geen vestand van dus hoe kan ik dan alles veranderen! ik wil alleen maar wat geinen met leerlingen!
hoop dat er nog iemand is die mij kan helpen!
en voor de zekerheid: het is een windows 98 systeemclubje!
Doe dat dan ook niet...Op dinsdag 03 april 2001 16:22 schreef theteek het volgende:
maar niemand heeft me nog geholpen!
ik wil gewoon wat verslagen met iemand ruilen wat van de leraar niet mag!
en berichten kunnen versturen naar elkaar!
En als je verslagen wilt ruilen en berichten sturen, dan hoeft dat toch niet op die manier?
Fax, mail, kopieren (onder een kopieerapparaat jaja..) ?
Een dag is een dag...
Verwijderd
In mijn reply geef ik je een voorbeeld van een progje dat je zou kunnen gebruiken voor de berichten!
dankzij: no13 gaming planet
hij heeft een supermakkelijk progie gemaakt en dan gestuurd!
Verwijderd
Open een dos box en typ: net send <computernaam> <jouw bericht>
Als je de syntax niet snap typ dan alleen: net send
Verwijderd
Uhh dit werkt alleen op NT bakken niet in Win9x, waar theeteek het voor vraagt.Nooit gehoord van het dos commando NET??
Open een dos box en typ: net send <computernaam> <jouw bericht>
Als je de syntax niet snap typ dan alleen: net send