Toon posts:

[BC3] W2K Server + MS Proxy 2.0??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win2k server draaiend op mijn server.
Ik heb de NAT,DHCP en DNS services goed draaiend (IIS 5.0 ook trouwens )ik wil alleen ms proxy er nog bij gooien. Hoe zit dat onder w2k server want je ik heb gemerkt dat het gewoon installeren niet gaat. En met die soort wizzard die daarvoor moet zijn gaat het ook niet.. Heeft iemand dat hier alleen eens gedaan ?? WIN2k met Proxy 2.0 En vertel mij a.u.b. niet dat ik wat anders moet gebruiken want dat ben ik niet van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Is Proxy 2.o wel W2K compliant? MS heeft als opvolger voor proxy 2.0 ISA server op de markt gebracht. Kijk anders ff op de MS site, want voor een aantal backoffice 4.0 apps hebben ze een patch uitgebracht zodat deze ook op W2K draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Je moet ff bij http:\www.microsoft.com/proxy
een update voor w2k downloaden. Dan zou ie ''t wel moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja Ms proxy moet onder win2k kunnen werken alleen werkt die soort "patch" niet bij mij... daarom vroeg ik of er iemand al ervaring mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Nu online
ik heb gezien dat ie er was. Maar geen ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raphidae
  • Laatst online: 06-01 13:36

raphidae

...antichrist...

Op zondag 01 april 2001 09:59 schreef Manga het volgende:
Ik heb win2k server draaiend op mijn server.
Ik heb de NAT,DHCP en DNS services goed draaiend (IIS 5.0 ook trouwens )ik wil alleen ms proxy er nog bij gooien. Hoe zit dat onder w2k server want je ik heb gemerkt dat het gewoon installeren niet gaat. En met die soort wizzard die daarvoor moet zijn gaat het ook niet.. Heeft iemand dat hier alleen eens gedaan ?? WIN2k met Proxy 2.0 En vertel mij a.u.b. niet dat ik wat anders moet gebruiken want dat ben ik niet van plan.
Er is een soort patch voor, maar die werkt ook voor geen meter...

Eerst alle setup bestanden van MS Proxy 2 in een apart dirretje zetten van CD ofzo. Dan 1x op install.exe klikken als je die hebt, dan setup afsluiten, daarna die patch in een andere dir uitpakken, daar ook op install.exe klikken + direct afsluiten. Hele zooi van die patch in die Proxy 2.0 dir gooien, over de ouwe bestandjes heen en dan setup.exe klikken en setup afmaken.

Daarna krijg je nog 1 of 2 problemen met W3CSVC en MSFTPSVC die niet meer willen starten, dat krijg je opgelost door ff op het event ID''s die dan in je eventlog komen te zoeken met de microsoft.com searchengine.

Is ff wat gekloot, maar daarna draait ie als een trein! (Als het goed is :))

Every morning is the dawn of a new error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nu gedaan alles is geinstalleerd, maar wat moet ik dan met dee w3svc error en Webproxyserver failed to start in mijn eventlog?? kan niks vinden op microsoft.com search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raphidae
  • Laatst online: 06-01 13:36

raphidae

...antichrist...

Op zondag 01 april 2001 13:37 schreef Manga het volgende:
Ik heb het nu gedaan alles is geinstalleerd, maar wat moet ik dan met dee w3svc error en Webproxyserver failed to start in mijn eventlog?? kan niks vinden op microsoft.com search
Die errors kloppen.... Wat zijn de event-id''s? Dan zoek ik het ff op....

Every morning is the dawn of a new error.

Pagina: 1