Heb hier een w2k pro inetserver staan op ip-adres 192.168.0.1. Die geeft de rest van het huis via hub MXstream verbinding. Nu wil ik van mijn compu met ip-adres 192.168.0.5 (ook w2k pro) ftp server maken. Hoe kan ik die routing onder w2k maken vanaf de server naar mijn compu?
Poorten mappen.
Hoe en waarmee je dit kunt doen ?
Een daarvoor geschikt software pakket.
Een eenvoudige portmapper kun je vinden bij Analogx, maar een programma als Winroute heeft die (en nog veel meer) functionaliteit ook.
Lees eens wat topics hier door (zoek er eventueel een paar) en zet voor jezelf eens op een rijtje wat je behoeften zijn.
Hoe en waarmee je dit kunt doen ?
Een daarvoor geschikt software pakket.
Een eenvoudige portmapper kun je vinden bij Analogx, maar een programma als Winroute heeft die (en nog veel meer) functionaliteit ook.
Lees eens wat topics hier door (zoek er eventueel een paar) en zet voor jezelf eens op een rijtje wat je behoeften zijn.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Betekent dat dan ook dat ik de inetverbinding die nu verloopt via ICS in w2k via winroute moet laten lopen?
Heb verschillende routers daarvoor geprobeert en ICS beviel mij het best
Heb verschillende routers daarvoor geprobeert en ICS beviel mij het best
In Windows 2000 server zit een routing pakket genaamd ''Routing en remote access'' Hiermee kun je handmatig port mappings aanmaken, en werkt super.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!