Mjah ik heb chello (
) en heb internet geshared en nu merk ik dat de pings in games op de server een heel stuk lager zijn dan op de client en ik game juist op de client. Op server is de ping dan soms 30 a 40 terwijl op de client 60 of 70 is 
Voor het sharen gebruik ik sygate 3.0.
Voor chello heb ik een 3com 10mbit isa(mjah die eik0ls van chello deden er een isa kaartje in
) dacht ik.
De netwerkaarten voor het delen zijn beide sitecom 10/100mbit kaarten.
specs van pc''s:
server: celeron:r 128 mb pc100
Client: p3 667 128 mb pc 133
Weet iemand de beste instellingen en software om de ping van de client teverbeteren?
Ik had ook nog een vraagje over deze een optie van de netwerkkaarten voor het sharen,
wat is de beste stand voor deze optie bij geavanceerd van de eigenschappen van de netwerkkaart ''link speed- duplex mode'' wat is hier de beste setting voor? (opties zijn: ''auto mode'' ''10half mode'' ''10full mode'' ''100half mode'' en ''100full'')
Alvast bedankt voor reply''s

Voor het sharen gebruik ik sygate 3.0.
Voor chello heb ik een 3com 10mbit isa(mjah die eik0ls van chello deden er een isa kaartje in
De netwerkaarten voor het delen zijn beide sitecom 10/100mbit kaarten.
specs van pc''s:
server: celeron:r 128 mb pc100
Client: p3 667 128 mb pc 133
Weet iemand de beste instellingen en software om de ping van de client teverbeteren?
Ik had ook nog een vraagje over deze een optie van de netwerkkaarten voor het sharen,
wat is de beste stand voor deze optie bij geavanceerd van de eigenschappen van de netwerkkaart ''link speed- duplex mode'' wat is hier de beste setting voor? (opties zijn: ''auto mode'' ''10half mode'' ''10full mode'' ''100half mode'' en ''100full'')
Alvast bedankt voor reply''s