De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je kan wel beide interfaces aansluiten, maar je routing software zal waarschijnlijk maar één interface gebruiken om naar buiten te routen. Dus of het nut heeft? Up to you.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Dus met andere woorden ik kan nooit 2 netwerkverbindingen met elkaar verbinden zoals chello en ADSL??Op vrijdag 30 maart 2001 20:26 schreef axis het volgende:
Je kan wel beide interfaces aansluiten, maar je routing software zal waarschijnlijk maar één interface gebruiken om naar buiten te routen. Dus of het nut heeft? Up to you.
Volgens mij kan je de datastromen niet combineren..
Je kan wel 2 gateways opgeven, maar of dat hetzelfde effect heeft...??
Ook
Je kan wel 2 gateways opgeven, maar of dat hetzelfde effect heeft...??
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Nou dan lukt wel hoor!
B.v met het programmatje midpoint (www.midpoint.com)
Of met het programmatje surfdoubler
(www.vicomsoft.com)
Het is mij nl gelukt onder win98se.
@home + fast adsl.
B.v met het programmatje midpoint (www.midpoint.com)
Of met het programmatje surfdoubler
(www.vicomsoft.com)
Het is mij nl gelukt onder win98se.
@home + fast adsl.
Thanx guys! Ik ga puzzelen......
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1