[BC3] windows aanmelding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is het ook mogelijk dat die windows-aanmelding(client voor micro$choft netwerken) niet weergegeven word en dus dat er automatisch aangemeld word???

Greetzzz Jorn

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit je op een netwerk...??

het is wel mogelijk hoor, heb jij inet ergens een optie automatisch aanmelden bij ''windows family'' aanmelden ??

groetjes...jorn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de eigenschappen van je netwerk kan je je primaire netwerkaanmelding wijzigen van client voor microsoft netwerken naar microsoft family aanmelden. Dan krijg je geen inlogschermpje meer voor windows ;)
Suc6!! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat bedoel ik dus hmnja....

offtopic:
leuke naam heb je trouwens, die kom je weinig tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
thanx...dan neem ik aan dat je het kent? B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde die van j_iscool :):):)

jorn, zo heet ik zelf ook namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
ja, ik bedoel ijgelijk de netwerkaanmelding.
sorry

Greetzzz Jorn

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

''family aanmelding'' gebruiken dus, dan schijnt ie door te starten zonder te vragen om een wachtwoord en gebruikersnaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
ok
heel erg bedankt.

Greetzzz Jorn

Pagina: 1