Toon posts:

[BC3] PSionrevoplus+6210+inloggen op thuisserver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik zou willen:
De psion revoplus moet via de 6210 (wappen lukt wel goed) verbinding maken met mn thuisserver (inbellen op isdn modem) om zo me mail op te halen en eventueel te inetten

Er draait win 98 op met winroute me lan doet het wel goed met mail en proxy en alles. ik heb externe toegangserver aangezet als ppp,inet,windowsnt, win98server en een maat vna me kan via zijn comp gewoon inbellen op mijn comp en zo bij mijn mijn mp3''s :) (jajaj ftp is ook handig ik weet het :o) alleen als ik de 6210 opdracht geef via de psion in te bellen op me server dan "neemt me comp niet op" het nummer is opeensonbereikbaar tuuuduutuuu( het is wel het goede nummer:))
Heeft iemand een solution??? begrijpt de comp alleen maar "modembellers" oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

1)heb je abbo of prepaid? en bij welke provider zit je?
2)heb je een data-nummer?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 31 maart 2001 12:15 schreef BackSlash32 het volgende:
1)heb je abbo of prepaid? en bij welke provider zit je?
2)heb je een data-nummer?
1) abbo dutchtone businnes fleet oid
2) ja het wappen doet het allemaal wel goed enzo maar moet ik misschien via dat data nummer inbellen op me server (thuis) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem zit denk ik in de snelheid. Je ISDN modem thuis ondersteund waarschijnlijk alleen 64kpbs (*2 channels) maar je GSM belt met 9600bps ISDN. Dat wordt door de apparatuur bij providers wel ondersteund.
Het klopt dat de modem dan niet opneemt, je ISDN modem herkend aan de aanvraag de snelheid al en zal vervolgens de verbinding weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar kan ik hier wat aan doen of niet?
Want als ik er nix aan kan doen moet ik weer zon free accoutje + nieuw meel adres enzo. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 09:47
Je hebt toch geen ISDN modem in je telefoon??

dan werkt het dus niet, je probeert met een analoog faxdatamodem een isdn modem te bellen

gevalletje pindakaas!
Pagina: 1