If it ain't broken, tweak it!
Ik heb een tijdje geleden een paar netw kaartjes gekregen, enig idee of het wat is? het betreft de "Intel(R) PRO/100+ Management Adapter"
schijnbaar ondersteuntie "WOL" en "Boot from network"
schijnbaar ondersteuntie "WOL" en "Boot from network"
Nope, is absoluut helemaal niks. Ik zou ze snel wegdoen als ik jou was, ik wil ze desnoods wel met je ruilen tegen een aantal high-end Realtek kaartjes hoor... aardig he?enig idee of het wat is?
Goh wat aardig....maak ik nog winst ook
Verwijderd
Ik heb nog wel een paar 3c595''s liggen, die zijn beter als Onno''s Realtek''s.
Ruilen ????
Ruilen ????
Ben best tevreden met die intel''s dus waarom ruilen?
Heeeeeeeee... dat is niet aardig, ik was eerder!Ik heb nog wel een paar 3c595''s liggen, die zijn beter dan Onno''s Realtek''s
nee maar ff serieus.....das ze duur zijn weet ik maar kan je er ook wat mee?
Ik weet niet of jij er wat mee kan, ik in ieder geval wel:)
If it ain't broken, tweak it!
Verwijderd
Voor normaal thuisgebruik zijn ze even goed/slecht als een Realtek/Target/3Com of whatever.
Voordeel van de ''duurdere'' kaarten (zoals de Intels en de 3Com''s bijvoorbeeld) is dat ze minder op je CPU leunen als de realtek''s e.d.
Tevens is drivers-support op Windows en Novell gebied velen malen beter als van cheapo''s.
En als laatste zijn zaken als FEC, loadbalacing en vlan support veel beter op Intels.
Voor servers zweer ik bij Intel kaarten (en dan vooral die met die leuke i960 chipset erop), voor clients Intel of 3Com.
Realtek kaarten zijn leuk voor thuis, maar absoluut niet voor zakelijk gebruik.
Voordeel van de ''duurdere'' kaarten (zoals de Intels en de 3Com''s bijvoorbeeld) is dat ze minder op je CPU leunen als de realtek''s e.d.
Tevens is drivers-support op Windows en Novell gebied velen malen beter als van cheapo''s.
En als laatste zijn zaken als FEC, loadbalacing en vlan support veel beter op Intels.
Voor servers zweer ik bij Intel kaarten (en dan vooral die met die leuke i960 chipset erop), voor clients Intel of 3Com.
Realtek kaarten zijn leuk voor thuis, maar absoluut niet voor zakelijk gebruik.
Nouja dan denk ik dat ik er een zooi intel''s inzet en kijk wat ik haal met NIC Express 
een 400 mbit lijntje (800 op full) staat wel leuk op Lan-party
een 400 mbit lijntje (800 op full) staat wel leuk op Lan-party
is NIC express het ''teamen'' van je nic''s dmv een software-tool?
tja, soort bundelen van netwerkkaarten
ken je beter 4 losse kaarten kopen.....
Pagina: 1