Toon posts:

[BC3] Verbinding doet vreemd....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het sinds gisterochtend, mijn verbinding deed helemaal niks. Ik heb dus de reg teruggezet van de vorige dag en nog steeds deed me verbinding het niet. Ik UPC gebeld en die zeiden dat ik me modem aan uit en aan moest doen. Ik heb dat gedaan en inderdaad, me verbinding deed het weer en 14 min later kapte die er weer mee. Ik windows er maar afgegooid (deze stond er ook al 4 maanden onververst op) en helaas dezelfde problemen. Alleen als ik de modem reset...
Ik heb meerdere netwerkkaarten geprobeerd en allemaal hadden ze hetzelfde probleem. Ik dus me vader''s pc naar boven versleept en deze aangesloten en die deed het wel!?!?
Toen wist ik het effe nie meer. Ik heb toen me bios maar op "load optimized defaults" gedaan en toen windows opstartte deed de verbinding het in de eerste instantie niet, maar na een halve minuut wachten deed die het oppeens.

De huidige situatie:
-Telkens als ik me pc dus opstart moet ik zeker een halve minuut wachten, voordat me verbinding het doet.
-Als me verbinding het eenmaal doet blijft die het doen, mits ik bijvoorbeeld 10 min niks met me verbinding doet, dan kapt die er gewoon mee. Dan start ik IE weer op en reageert alles weer na een halve minuut.

Ik heb me verbinding geshared met de pc van me vader beneden, en als de verbinding het op mijn pc niet doet, doet die het daar gewoon, het ligt dus aan mijn putertje...

sorry voor het lange verhaal, maar weet iemand waar het aan kan liggen?, mocht er iets onduidelijk zijn zeg het dan pls.

Systeem:

Athlon 500@700
Msi 6167
Geforce DDR
256 geheugen
Mx300
3-com netwerkkaart

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het lijkt me dat er ergens een powersave op je pci-sloten is geactiveerd. Kijk eens in je bios of je daar iets mbt powersave kunt vinden, of in je windows-settings voor je powersave...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kan het nie vinden onder me bios...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand een oplossing, ik heb het telkens als ik effe niks doet met me verbinding, zwaar irri, ook icq stopt er telkens mee..., me vader heeft verder nergens last van die gewoon verbonden is met sygate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

ik weet neit als dit helpt maar moet je es
START
UITVOEREN
typ dan
WINIPCFG
selecteer dan je adapter en click op alle vernniuwen

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet op "alle vernieuwen" klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
weet echt niemand anders iets te proberen (((((((((((((((((((((((((((((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 22:26

Ook

Yes I can!

Wat heb je voor instellingen opgegeven voor je netwerkkaart (IP,DNS, Gatweay)??
Probeer anders een alles op automatisch te zetten en de DHCP in Sygate te activeren..
dat werkt het makkelijkst..

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1