[BC3] internet delen met win xp

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
hej is het iemand al gelukt om internet volledig te kunnen delen met win xp pro laatste build?
mijn huisgenote had wel netwerk verbinding maar pagina''s laden ging niet..
erg jammer iemand die weet wat de preciese instellingen moeten zijn????
:?
nou ja bedankt anyway..
Thomas

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
en weer omhoog! ...
:(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
werkelijk niemand die dit weet?
valt me echt een beetje tegen ....
hoop dat er toch iemand is die hier een oplossing voor weet.....
:?

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04-2025
Ik zou WinXP als beta ook niet als server gebruiken...

(Internetdeling heb ik hier dus nog niet uitgetest.. wel mappen delen waar ik nu een probleem mee heb, komt in ander topic dat ik zo ga openen :P)

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik heb er geen problemen mee gehad :?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Lord_T
maar als je er geen problemen mee hebt gehad...wat voor instellingen had je dan vooraf ingesteld?
heb zelf namelijk netwerk werkend maar als mijn huiisgenote pagina probeert te openen duurt het verschrikkelijk lang en dan krijgt ze zo''n error pagina...
netwerk doet het en dat is alweer iets maar nu nog dat internet......
nou ja replyen please........

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Als het goed is is er rechtsonder in haar scherm een icoontje verschenen met een verbinding naar jou computer. Nu moet je alleen nog even de home networking wizard draaien en aangeven dat je op haar pc verbinding wil maken via het netwerk, naar jou pc, dan moet het werken. Althans bij mij draait het perfect.....

• Lord_T
zij heeft geen win xp he zij heeft win 98 se...

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 18:47

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik zal als ik thuis kom straks even kijken, heb het gister wel zien staan.

• Lord_T
graag.......
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

• Lord_T
en weer omhoog...

Verwijderd

Er zijn natuurlijk nog maar weinig mensen met Whistler (XP vinnik een kutnaam) dus zo veel antwoord zal je er niet op krijgen. Draaien niet heel toevallig sygate of winroute e.d. erop??

• Lord_T
heb winproxy geprobeerd omdat ik die ook in win me heb draaien maar dan geeft hij een error dat hij bepaalde poorten niet kan beheren en dat die open staan....
erg jammer...
moet er dus nu ook een goede vuurmuur op gaan zetten..
voorheen deed winproxy dat in win me...
:(

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ermm, ik heb gewoon de ingebouwde sharing aanstaan van XP voor mijn @home verbinding... Werkt perfect...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Lord_T
wil ik ook gewoon maar het probleem is .....
wel zie eerste topic...
zij kan wel op het netwerk maar kan geen internet pagina openen...
erg jammer...

• Lord_T
en weer omhoog....
:'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wingate gebruiken, heeft het altijd goed gedaan bij mij:)

dan kun je zelf ook al je poorten en ip''s beheren en andere zaken...:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Of anders winroute...

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-08 14:06
GEEN Winroute, die crasht XP bij het opstarten al! Ik lees net dat Sygate ook portforwarding aankan en ga dat denk ik eens proberen. Zijn er mensen die Sygate 4 onder XP draaien?
Pagina: 1