Congratz
Ik heb zojuist mijn CCNA final van cisco gedaan... ik had een.......
[b]100!!!!!!!!!!![/b]
FLEX MAN!!!
ik ga uit mijn dak! kicke!
[b]100!!!!!!!!!!![/b]
FLEX MAN!!!
ik ga uit mijn dak! kicke!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Gefeliciteerd.... 
Ik hoop het binnenkort na te doen, ik had de eerste keer voor m''n CCNA examen 816 punten voor het examen, 821 moest je hebben voor dat papiertje, 1 vraagje dus...
Ik hoop het binnenkort na te doen, ik had de eerste keer voor m''n CCNA examen 816 punten voor het examen, 821 moest je hebben voor dat papiertje, 1 vraagje dus...
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
ik moet komende vrijdag chapter 4 en 5 toetsen(vorige week ben ik vergeten naar school te gaanIk hoop het binnenkort na te doen, ik had de eerste keer voor m''n CCNA examen 816 punten voor het examen, 821 moest je hebben voor dat papiertje, 1 vraagje dus...

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Het aller, aller, allerlaatste examen (bij azlan ofzo) is een examen waar maximaal 1000 nogwat punten te halen zijn. daarvan moet je 821 punten hebben om het te halen.
Dat is het examen na de final van semester 4. Dat examen vond ik vies tegenvallen, zonder praktijk arvaring is dat bijna niet te doen, denk ik. En omdat ze hier op het werk nog steeds niet een Cisco''tje hebben staan, leer ik ook bijna niets.
Dus, wie heeft een baan voor mij???
Dat is het examen na de final van semester 4. Dat examen vond ik vies tegenvallen, zonder praktijk arvaring is dat bijna niet te doen, denk ik. En omdat ze hier op het werk nog steeds niet een Cisco''tje hebben staan, leer ik ook bijna niets.
Dus, wie heeft een baan voor mij???
die cisco shit is puur theorie als je het mij vraagt. In de praktijk lijkt alles anders te werken, als je dan die Cisco leert dan denk je: ja zo kan het ook. Tenminste dat heb ik altijd!
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...
Nou, als we dan toch dapper aan het doen zijn: M''n baas begon laatst met me over m''n stage en zei dat ie een stage bij het hoofdkantoor van Cisco in San Jose voor me kan regelen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Je moet tijdens dat examen precies weten wat voor commando''s je in moet voeren, en soms scheelt dat maar 1 letter ofzo... Van die command''s die goed blijven hangen als je er een paar keer mee gewerkt hebt...
Dat bedoel ik ermee... Aangezien bij mij de cursus op school was en daar geen praktijk was behalve wat je nodig had voor een punt, heb ik die cursus wel in 4 maanden gedaan, maar bijna geen spul aangeraakt...
Dat bedoel ik ermee... Aangezien bij mij de cursus op school was en daar geen praktijk was behalve wat je nodig had voor een punt, heb ik die cursus wel in 4 maanden gedaan, maar bijna geen spul aangeraakt...
Wat voor testjes zijn dat eigenlijk?
Algemeen netwerk of specifiek cisco?
Geef eens paar voorbeeldjes
Algemeen netwerk of specifiek cisco?
Geef eens paar voorbeeldjes
vb1:
De zeven lagen van het ODI model in juiste volgorde van boven naar beneden?
a. ...
b. ...
c. ...
d. ...
vb 2.
Het commando voor een Cisco router om een extended acces list te maken voor dit en dit IP nummer op die en die poort naar dat en dat IP nummer
a. ...
b. ...
c. ...
d. ...
Zeer divers dus..
a. ...
b. ...
c. ...
d. ...
vb 2.
Het commando voor een Cisco router om een extended acces list te maken voor dit en dit IP nummer op die en die poort naar dat en dat IP nummer
a. ...
b. ...
c. ...
d. ...
Zeer divers dus..
vb1 zou nog lukken..
vb2.. UH?! nog nooit een cisco router gezien hoor
vb2.. UH?! nog nooit een cisco router gezien hoor
Nou, en dan krijg je bij antwoord a. een of ander onzin wachtwoord, bij b. eentje die heel erg goed lijkt, bij c. een antwoord dat ook nog wel zou kunnen, maar je weet eigenlijk zeker dta het dat niet is en bij d. hetzelfde antwoord als b, maar dan een lettertje anders, bijvoorbeeld een meervoud ''s'' ofzo... en juist daarvoor heb je een beetje praktijk nodig...
Ik neem aan dat je OSI model bedoelt?Op woensdag 28 maart 2001 14:18 schreef Whizzer het volgende:
Verder zijn dit soort vragen standaard bij HBO en uni tentamens over netwerken. En multiple choice krijg je dan ECHT niet...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
vet cool die 100%
Ik sta nog helemaal in het begin van het cisco gedoe -> semester 1 - chapter 7. Het is zo moeilijk nog niet. Het is idd heel theoretisch. osi,iso en ieee poep...
Ik sta nog helemaal in het begin van het cisco gedoe -> semester 1 - chapter 7. Het is zo moeilijk nog niet. Het is idd heel theoretisch. osi,iso en ieee poep...
Pak je rust!
Grote voordeel (of nadeel, afhankelijk van je perspectief) van CCN* tov MCSE is dat het makkelijk te doorgronden is of iemand ''alleen maar het papiertje'' heeft, of dat iemand daadwerkelijk praktijkkennis heeft.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Tja, S en D zitten zo dicht bij elkaar op het toetsenbord...Op woensdag 28 maart 2001 15:09 schreef Exirion het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je OSI model bedoelt?
Verwijderd
Aangezien sommige van jullie het al gehaald hebben had ik de volgende vraag:
Is het mogelijk om de CCNA cursus compleet thuis / op je zelf te doen en daarna gewoon examen in te doen ?
Ik heb die complete cursus van 4 semesters (dat is toch compleet dacht ik ? ) thuis liggen en ik kijk dat zo''n beetje door en veel weet ik al wel (afgestudeerd in informatica vandaar). Niet alles natuurlijk want al die specifieke cisco dingen moet ik nog leren maar toch zou het mogelijk zijn ?
Ik kan zoiets niet bij een bedrijf doen want ik studeer nog
Toevoeging: En ik heb helaas ook niet de beschikking over mooie Cisco routers
Is het mogelijk om de CCNA cursus compleet thuis / op je zelf te doen en daarna gewoon examen in te doen ?
Ik heb die complete cursus van 4 semesters (dat is toch compleet dacht ik ? ) thuis liggen en ik kijk dat zo''n beetje door en veel weet ik al wel (afgestudeerd in informatica vandaar). Niet alles natuurlijk want al die specifieke cisco dingen moet ik nog leren maar toch zou het mogelijk zijn ?
Ik kan zoiets niet bij een bedrijf doen want ik studeer nog
Toevoeging: En ik heb helaas ook niet de beschikking over mooie Cisco routers
Kijk eens bij http://cisco.netacad.net , daar kun je denk ik het meeste informatie weghalen , wij maken er altijd ons toetsen vandaar
Voor iemand van een beetje niveau is zeker CCNA goed in zelfstudie te doen. Het enige wat je mist, en daar doet een cursus, zeker met het officiele Cisco curriculum, ook weinig aan, is ervaring. Het examen toetst daar echter niet op...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Pagina: 1