Toon posts:

[BC3] Programma om netwerkdiagrammen te maken in 3D

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

ik gebruik nu Visio 2000 Enterprise met netwerk-addon (alle producten van 3com, cisco etc etc zitten er nu ook in).

Deze heeft ook een autodiscover funktie en dat bevalt me allemaal prima. MAAR: het is allemaal zo 2d / plat!

Ik wil leuke 3D tekeningen hebben zoals op de site van citrix:

www.citrix.com/bin/images/network_diagram_big.jpg

Wie weet met welk product ik ook zulke tekeningen kan maken?

Bedankt alvast!

• rene_404
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03-2007

rene_404

Owh Jah!

''k weet het, is een wat verouderd topic...
Maar ik zoek momenteel ook z''n proggie, iemand hem al gevonden?

edit:
Waar kan ik al die addons vinden? (cisco, 3com etc.)

huh, heb ik dat gedaan?

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Ik heb geen idee wat je precies wilt met dat programma, en wat het doet, maar dat plaatje lijkt me in ieder geval flink 2D. 3D lijkt me ook flink onoverzichtelijk worden trouwens.

En een ''plattegrond'' van een (groot) netwerk maak je toch voordat je hem aanlegt? :?

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zaterdag 19 mei 2001 02:05 schreef ajvdvegt het volgende:

En een ''plattegrond'' van een (groot) netwerk maak je toch voordat je hem aanlegt? :?
Soms kom je een situatie dat je in een bestaand netwerk komt, waar alleen begin-documentatie van is, en dat is daarna maar uitgebreid en uitgebreid, en nix meer documentatie.

En dan moet je opeens plaatjes hebben, dan kan het heel handig zijn. Al was het maar om mooie management plaatjes uit te poepen. (Grafisch mooi, zo min mogelijk techie, want dat snappen ze toch niet... :P )

Aannames zijn fataal.