Toon posts:

[BC3] netwerkenprobleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik internet via proxyserver vanaf een andere computer, maar binnen dit netwerk zijn 4 pc''s. vanaf mijn eigen computer kon ik niet registreren, nu kan ik daarvandaan niet inloggen. ligt dit aan het netwerk?

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Nederlands in graag dus nie... |:(

Kun je je vraag nog eens stellen, duidelijk geformuleerd, + info over type netwerk, os enz.?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

OK nu ff rustig aan. Probeer zinnen te maken en niet alles met komma''s aan elkaar te lijmen.
Wat is je probleem nou?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op vrijdag 16 maart 2001 15:55 schreef spikenhausen het volgende:
ik internet via proxyserver vanaf een andere computer, maar binnen dit netwerk zijn 4 pc''s. vanaf mijn eigen computer kon ik niet registreren, nu kan ik daarvandaan niet inloggen. ligt dit aan het netwerk?
Okay, zinsontleding :P
Hij internet via een proxyserver die op een ander systeem staat. Dat andere systeem hangt dus aan het internet en zijn systeem hangt via de proxy aan het internet.
Er zijn nog 3 andere pc''s in het netwerk (hoort daar de server ook bij?)

Hij probeerde zich op GOT te registreren op zijn eigen pc, maar dat lukte niet, dus ging hij op de proxy zichtzelf bij GOT registreren.
Hij heeft nu een account op GOT, maar dit account kan hij niet gebruiken op zijn eigen pc (en dus wel op de server)

Zo, nu is dat duidelijk en nu willen we weten wat voor netwerk het is en welke proxy er gedraait wordt.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...