Toon posts:

[BC3] Kan niet printen op SMC Barricade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk heb ik mijn Barricade aan het lopen, alleen nu krijg ik de printer nog niet aan het printen.
Nadat ik de printer heb aangesloten geeft die in het menu van de Barricade aan dat printer "ready" is.
Nu heb ik op clients die eraan hangen de bijgeleverde software voor de printserver geïnstalleerd.
Nu voeg ik op de clients die op Win98se draaien een nieuwe netwerkprinter toe, en typ dan ip adres Barricade in. Hij herkent nu de printer, alleen zegt die dat die momenteel offline is. Nadat printer helemaal is geïnstalleerd geeft die in het printermenu aan "Tussenkomst van de gebruiker vereist - De printer offline gebruiken". Als ik toch probeer te printen gebeurd er niets!
Wie weet hier een oplossing voor?

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 13:20

TRaSH

koffie ?

Ik heb hem volgens mij niet als netwerk printer geinstalleert.
ik heb de software geinstalleert en toen de printer geinstalleert op PRTmate: poort

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Verwijderd

Je hoeft geen printer toe te voegen , gewoon bij printer eigenschappen bij details dit selekteren PRTmate: (All-in-1 IP-Sharer) dit krijg je als je eerst de cdrom gebruikt om printer instal toe te voegen die je bij de smc kreeg.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, het is gelukt nu!

Verwijderd

Ik heb zelf ook zo''n ding maar printen ho maar....
Heb alles al geprobeerd maar ik krijg iedere keer een foutmelding als ik de poort wil toewijzen...
any suggestions ?