WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Verwijderd
Acal nederland verkoopt ze. 040 2502602Op vrijdag 19 januari 2001 12:47 schreef yiry het volgende:
Heb begrepen dat MX Stream met de dubbele inlog nog voor problemen zorgt met deze router maar kreeg een e-mail van Planet dat waarschijnlijk met ingang van het volgende kwartaal de dubbele inlog komt te vervallen en dan ben ik de eerste die de SMC bestelt) wellicht is ie dan ook gewoon in Nederland te koop .. als iemand een adres heeft ??
iets van 500,-
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Zijn er al inmiddels al meer mensen die hem gekregen hebben? Hoe zijn de ervaringen?
Wat heeft het geintje nou in totaal gekost?
Bij Outpost is hij inmiddels wel duurder geworden
1 lukt wel...
(iemand nog ideeen daarover?)
Verwijderd
Ook ik zoek een oplossing voor meerdere mensen en de 10 poorten die je vast kan doorsturen zijn niet echt genoeg
CC
Verwijderd
- Wat heeft het nou in totaal gekost in Guldens, inclusief alles?Op woensdag 07 februari 2001 20:50 schreef 8-Track het volgende:
Ik ben er ook erg blij mee, heb hem gelukkig nog voor $100 bij Outpost kunnen krijgen.
$100 dollar + BTW + verzendkosten (groepsinkoopje met drie personen) = fl.325
Bij mij werkt alles perfect!!! dikke aanrader!!! Ik kan alles naar buiten, zlefs reflection naar linux, en ik heb een 6tal poorten gemapt, werkt als een tiet!
Volgens mij gaat het niet werken met ADSL vorlopig..
Verwijderd
1x$36=$36 (verzendkosten)
1xf190=f190 (invoerrechten en zo)
------------
f325 de man.
CC
[edit] uitleg bedragen
Verwijderd
Waar had jij ze besteld ??Op woensdag 07 februari 2001 23:00 schreef chuckychesthair het volgende:
3x$100=$300 (3 Barricades)
1x$36=$36 (verzendkosten)
1xf190=f190 (invoerrechten en zo)
------------
f325 de man.[afbeelding]
CC
[edit] uitleg bedragen
Verwijderd
En zonder dat ik gezeik krijg met @home?? (geen netwerken toegestaan)
Verwijderd
Ik heb hem ook en hij bevalt me uitstekend! Let wel op dat je direct de nieuwste firmware download en installeert! Ook moet je een EURO-netkabel ff kopen.
Hij is goedkoper dan een kleine pc in aanschaf en verbruik!
@home kan in principe niet zien dat jij een router hebt geïnstalleerd en dat jij een netwerk draait.En zonder dat ik gezeik krijg met @home?? (geen netwerken toegestaan)
Toegestaan is het niet...
Verwijderd
Ik kan bijna niet wachten...b
[edit: typevoutje
Verwijderd
Ik heb nu een servertje staan met Winroute erop. Die deelt internet voor 4 clients. Gaat dat met die Barricade nou veel makkelijker?
In Winroute moet je poorten mappen voor ICQ-file-transfers, Napster uploads e.d. Hoe moet dat bij die Barricade of is dat niet nodig?
Verder kun je er ook poortmappings mee aanmaken.
Het werkt precies als winroute, maar dan makkelijker. (Wel minder mogelijkheden)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Kik heb zo''n router in NL gevonden!! Kijk maar eens op http://conrep.homestead.com !!
Heb de offerte aangevraagd dus...
Heb de offerte binnen! kan wel janken!!
fl 470,05 (excl!!!)
slik
Het is een ==>> Netgear RP114GE <<==
Ga maar weer verder zoeken...
greatings
Noud
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen