Toon posts:

[BC3] Gratis Kabel internet in Amsterdam ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Al meer als een jaar heb ik Chello kabel internet in Amsterdam(Noord) maar nou heb ik sinds Juni al geen rekening meer ontvangen :? ben ik de enige ? wat moet ik nu doen ? ik wil niet over 1 jaar een rekening van fl 1200 krijgen :? of zouden ze me dat kwijtschelden :? ?

Alvast bedankt !

BAZZA

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

ik ben al 4 jaar lid van worldonline wat jaren heavy abbo was voor 30 piek per maand, nog nooit een rekening gehad :D

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Let op met dit soort dingen, zij zullen je het nooit kwijtschelden. En als er een rechter uitspraak doet zal die iets zeggen in de trend van dat je kon verwachten dat je moet betalen voor deze dienst.
Chello kan aantonen dat je deze dienst in de desbetreffende periode gebruikt hebt. En daar zit je met de piepzak en een afbetalingsregeling met rente :(

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:39
Maar de rente kunnen ze je toch nooit laten betalen? Het is toch HUN fout dat ze geen rekening sturen. Natuurlijk hebben ze wel het recht op het geld, maar niet op rente, lijkt me.

In elk geval wat ik zou doen in zo''n situatie: gewoon niks laten horen en het geld maandelijks opzij zetten en er rente van trekken, als ze dan toch plotseling met een rekening komen, kun je tenminste wel gewoon betalen en heb je toch je eigen renteopbrengst.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

budi = right. Die rekening komt echt wel, het is erg kut als je ineens een rekening van 1000,-+ krijgt. Zet het geld dus lekker opzij.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zit een beetje te twijfelen wat te doen :)

Nou ja ik geef ze nog 1 maand en dan ga ik bellen en van de rente van het bedrag wat ik volgende maand krijg +- fl 8 piek ga ik maar een 1/5 staatslot kopen en miljoenair worden :P

Verwijderd

Hmmm, chello is vaag bezig want ik heb ook al sinds maanden geen rekeking meer ontvangen, woon ook in A''dam-noord.

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:25
Nou Casema heeft hier dus ook een handje van. Hier even een quote van hun brief:
U heeft Casema in het verleden gemachtigd om de abbo.gelden voor de dienst van uw rekening te laten afschrijven.
.
.
.
U bent wel abbonnements geld verschuldigd over de periode voor december 2000. In januari 2001 zult u hiervoor een acceptgirokaart ontvogen. Het openstaande bedrag is ?416,52.
Deze periode is dus van 1-5 tot 1-12 dit jaar. Na ff een berekeninkje, zie je dat dit bedrag 419,65 is (7*59,95). Dat klopt dus al niet, maar er is nog meer aan de hand. Om te compenseren schelden ze de aansluitkosten + inschrijfgeld kwijt (100 piek).

Nu hebben ze alleen niet niet de korting van 25% in de maanden september, october en november in rekening gebracht. Net zo als die 1 malige teruggave van 50 gulden!!

al met al csma/cd is weer lekker bezig
(btw csma/cd staat eigenlijk voor Carrier Sense, Multiple Access met Collission Detect (het ethernet protocol) en door die gedeelde band breedte (Multiple Access) is de snelheid erg laag en die CD heb ik tot Connection Down herdoopt (verbinding hier ligt er in het spits uur (± 19.30-23.30) om de haverklap uit :'()

Verwijderd

Topicstarter
Zo ik heb nog steeds geen rekeningen gehad *D

En heb ook geen zin om te betalen :)
dus hoe kom ik er het beste vanaf denken jullie ?
zal ik mijn abbenoment bij Chello maar afzeggen of moet ik geen slapende honden wakker maken ?

:)

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Hmmmz... ik weet niet waar in Noord jij woont, maar hier blijven de rekeningen lekker komen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 mei 2001 10:26 schreef Nephilin het volgende:
Hmmmz... ik weet niet waar in Noord jij woont, maar hier blijven de rekeningen lekker komen :(
Boven Y winkel centrum ;)

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Nou lekker dan... moet ik daar maar ff naar verhuizen ;) (niet eens zo ver van de Molenwijk)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 07 mei 2001 10:24 schreef BAZZA het volgende:
Zo ik heb nog steeds geen rekeningen gehad *D

En heb ook geen zin om te betalen :)
dus hoe kom ik er het beste vanaf denken jullie ?
zal ik mijn abbenoment bij Chello maar afzeggen of moet ik geen slapende honden wakker maken ?

:)
Iemand nog ideeen ? ;)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:40
Op dinsdag 12 december 2000 04:36 schreef BAZZA het volgende:
Hoi

Al meer als een jaar heb ik Chello kabel internet in Amsterdam(Noord) maar nou heb ik sinds Juni al geen rekening meer ontvangen :? ben ik de enige ? wat moet ik nu doen ? ik wil niet over 1 jaar een rekening van fl 1200 krijgen :? of zouden ze me dat kwijtschelden :? ?

Alvast bedankt !

BAZZA
Kwijtschelden ? nee..

Een senior van mij heeft ruim 750 piek open staan.. maar hij betaald niet, ze weten toch niet wie hij is (welk IP of modem om af te sluiten dus) :)

Amsterdam ? Daar draait derby nu (nieuw systeem) binnenkort krijg jij een vette aanmaning, of je gaan offline.. en DAN krijg je een vette aanmaning.

Of als je geluk hebt, en ze kunnen niet bewijzen dat je al X maanden lid bent, dan kunnen ze nix maken..

I want to live forever, so far.. so good.

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Ja NIET over bellen.

Het is een gigantische organisatorische chaos bij chello. Grote kans dat die rekening nooit komt. Zet gewoon het geld wel opzij dat mocht de rekening toch komen je hem wel kan betalen, komt ie niet heb je een leuk bedrag gespaard :)

Zo heeft chello mijn decoder voor het plus pakket van de tv die ik gratis 2 maanden mocht proberen ook nooit teruggevraagd en wel 100,- borg teruggekregen :)

Als iemand van chello dit leest: ik heb last van chronische liegbuien en kan dus niet instaan over de waarheid van dit artikel >:)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op dinsdag 12 december 2000 20:32 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
Nou Casema heeft hier dus ook een handje van. Hier even een quote van hun brief:
[..]
lama

Verwijderd

Ik moet nog steeds 100 ballen aan dubbel betaalde borg van Chello terugkrijgen. Daar staat tegenover dat ze 89 piek abo en 48 piek TV vergeten zijn af te rekenen. Ik heb het er niet over dus.

Ik heb gehoord dat ze je tegenwoordig tot 7 jaar terug een oor aan kunnen naaien ...
Pagina: 1