[BC3] ZeelandNet snelheidbeperking omzeilen?

Pagina: 1
Acties:

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Is dit mogelijk?

Ik ben abo bij ZeelandNet dat internet via de kabel aanbied met snelheid ristricties en datalimiet (veel erger kan niet)

Ik heb dus het abo met maximaal 256kbits/s :'( en 2GByte datalimiet. Ik kan helaas niet meer betalen, moet g*d 80 piek betalen per maand voor deze dichtgeknepen verbinding.

Maar ok, is het dus mogelijk om die snelheidsbeperking te omzeilen?
Want 30KiloByte/sec is niet echt bijster snel. :(

Ik huur bij ZeelandNet een COM21 modem, iig een van de laatste typen, zal zo ff kijken wel type. (maar heb in de nieuwsgroepen gelezen dat ie 3Mbits aankan, dat wil ik ook wel >:)

dus

Help wanted!

• Richard
  • Laatst online: 14:32

Richard

Kuru Kuru Kururin

Nee, kan niet!

20*350ZO45°

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Kan wel...
Maar ik weet niet hoe :)
Kloot maar een beetje met ip''s en andere adapters/modems enzow...

Wat er ook gebeuren moogh...

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Er zit nix anders op dan Zeelandnet te hacken en dan je Abbo op te krikken naar 1024. Elke andere vorm van aanpassingen hebben 0% nut!

20*350ZO45°

• KALN
  • Laatst online: 29-05-2025
Hmmz

Nou ook, dan maar wachten tot ADSL of andere kabel-providers zeeland in trekken. (aangezien mijn hack-kunsten, niet bepaald goed zijn)

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
er is inderdaad een mogelijk heid om de teller uitteschaklenen bij zeelandnet ik heb het zelf ook
ik weet zelf niet hoe dat moet die teller uitschakelen maar het kan

,mzzzzzzzzzls

6.35K wP Solar | 21,94kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750

Verwijderd

Tja.. zeelandnet.. wat moet je ervan zeggen he. grote kutzooi, het is gewoon afzien met die lui. als er adsl is pak ik het gelijk, alleen uit principe al. echt waardeloos die provider!

In ieder geval, over die com21.. moet je ff die website checken of het boekje lezen dat erbij zit, staat gewoon in dat ie 34 of 45mbit down aankan en 10mbit upstream ofzo..

ff gechecked:
High Speed

64 QAM demodulation provides 30Mbps of downstream bandwidth in a single 6 MHz channel for efficient use of the RF spectrum.

Robust Upstream

QPSK upstream modulation provides 2.56Mbps of upstream bandwidth in a 1.8MHz channel, while Forward Error Correction and Frequency Hopping provide error-free performance in the harshest of cable environments.

p.s. niet dat je er wat aan hebt aangezien die lijers hem op een belachelijke ''snelheid'' instellen. maargoed, dit is in ieder geval wat ie KAN.

Verwijderd

Mag ik je erop wijzen dat geen een kabelboer in nederland zijn COM21 op maximaal haalbare snelheid afsteld. Iedere provider knijpt hem af.

Ik zit zelf ook bij Z''net(:'() met een 256 abo en wil ook wel hoger, maar de limiet zuigt nog meer.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Mag ik je erop wijzen dat geen een kabelboer in nederland zijn COM21 op maximaal haalbare snelheid afsteld. Iedere provider knijpt hem af.
:?

COM21 afstellen, Lul alsjeblieft niet zo uit je nek man, er is dus daadwerkelijk géén 1 provider die iets met zijn modems doet, hij knijpt gewoon jouw verbinding af bij de provider (lees: server).

20*350ZO45°

Verwijderd

Ja wordt via de server gedaan ja. De kabelmodem download de "firmware" van de server van z''net als hij zich aanmeld op het netwerk en neemt daar zijn snelheidsinstellingen van over. Zodoende wordt de snelheid op je modem ingesteld.

Verwijderd

Misschien een beetje off-topic, maar ik hoorde toevallig gister dat de teller bij ZeelandneP het even niet doet. Ik weet niet of hij alweer werkt, maar doe er je voordeel mee als het niet zo is !! ;)

Verwijderd

Hij werkt al weer :(

• soepkip
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

het probleem zit hem ook niet bij jouw kabelmodem,
die is altijd te tweaken.
alleen met kabelmodems is het zo dat aan de andere kant van je kabeltje ook een soort kabelmodem zit voor de omzetting naar een netwerk, die modem is ook geknepen en daar kun je niet bij, dat is het grote probleem

Beste film ooit

Verwijderd

ALS die kabelmodem idd firmware van de server downloaden, kan je het natuurlijk omzeilen!!!! Als je nou zorgt dat je eigen pc die firmware naar die kabel "upload" via zo''n scart uitgang bij je netwerkkaart? of een of andere manier moet dat toch kunnen!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 14:32

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Probeer of je in Arnemuiden al Mxstream kan krijgen. Ik woon in M''burg en daar heb ik het al wel en het bevalt super goed!!!!!

XBL: theArthurrrr

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:18
DeWaanzin: welke provider heb je gekozen voor ADSL ?

• DeWaanzin
  • Laatst online: 13-07 14:32

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Geen keuze, moest wel planet nemen.

Ik wel heel erg tevreden. Down''n met een snelheid van 55kb/s is toch wel wat anders dan max. 5 kb/s op m''n oude modempje

XBL: theArthurrrr

Verwijderd

Het is mogelijk, maar aangezien ik het al were ken dat hier zeelandnet medwerkers komen etc..droom je maar lekker verder.

• micebec
  • Laatst online: 16:25
Op dinsdag 16 januari 2001 17:21 schreef DeWaanzin het volgende:
Probeer of je in Arnemuiden al Mxstream kan krijgen. Ik woon in M''burg en daar heb ik het al wel en het bevalt super goed!!!!!
Inderdaad, ik heb ook Planet adsl en het is supersnel (in vergelijking met een analoge modem). En een lekker ruime dowloadlimiet van 37000 MB.

Suc6

• DARKLORD
  • Laatst online: 04-07 10:24
Waarom loopt iedereen toch altijd te kankeren op ZeelandSlet?? >:) Ze hebben wel een goeie reputatie geloof ik... ghehe

ZeelandSlet zuigt, kheb maar 128 abonnement.. het is dat me PiP het niet doet, anders zat ik nu toch wel ff op 512 ofzo..

En je kan idd nix tweaken aan ZeelandSlet modems...

FF ME PIP STATS: :D:D:D

Kabelmodem: Mei | April | Maart
Bytes ontvangen: 196 kb | 186 kb | 42 kb
Bytes verstuurd: 1 kb | 0 | 0
Bytes totaal: 197 kb | 186 kb | 42 kb

>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

Hij werkt dus niet.. supergaar iig... iedere dag 1kb ofzo..

Laturs..

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op donderdag 10 mei 2001 19:54 schreef DARKLORD het volgende:
Waarom loopt iedereen toch altijd te kankeren op ZeelandSlet?? >:) Ze hebben wel een goeie reputatie geloof ik... ghehe

ZeelandSlet zuigt, kheb maar 128 abonnement.. het is dat me PiP het niet doet, anders zat ik nu toch wel ff op 512 ofzo..

En je kan idd nix tweaken aan ZeelandSlet modems...

FF ME PIP STATS: :D:D:D

Kabelmodem: Mei | April | Maart
Bytes ontvangen: 196 kb | 186 kb | 42 kb
Bytes verstuurd: 1 kb | 0 | 0
Bytes totaal: 197 kb | 186 kb | 42 kb

>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)

Hij werkt dus niet.. supergaar iig... iedere dag 1kb ofzo..

Laturs..
Lekker slim om dat hier te gaan melden. Je e-mail is darklord@zeelandnet.nl ze hoeven alleen maar te kijken aan welke account darklord hangt, en ze zorgen ervoor dat ie plotseling wel telt dus oppassen!

20*350ZO45°

Verwijderd

"Darklord"> smerige betweter, die modem is te tweaken!
En door zulke losers als jou gaan we dat leuke pip gebeuren nog eens kwijtraken maar dan kom ik je toch wel even persoonlijk bedanken.

Trouwens..je bent die nick niet waard, ik zou er maar 1 of andere wijziging in aan brengen.

gegroet ik heb het in dit gedeelte alweer gezien.

• DARKLORD
  • Laatst online: 04-07 10:24
Lekker slim om dat hier te gaan melden. Je e-mail is darklord@zeelandnet.nl ze hoeven alleen maar te kijken aan welke account darklord hangt, en ze zorgen ervoor dat ie plotseling wel telt dus oppassen!
Hmm.. ik geloof dat je best wel gelijk hebt... Sinds gister doen me bytes het!!! |:(|:(|:(|:(

Ik heb beetje stomme actie begaan...

Achja.. nu kan ik beetje gaan afkicken van internet..
Op donderdag 10 mei 2001 21:35 schreef CRACKIE het volgende:
"Darklord"> smerige betweter, die modem is te tweaken!
Sukkel dat je bent.. praat es normaal.
Je kan gewoon geen hogere snelheid krijgen bij zeelandnet.. Dat is geregeld bij de zeelandnet servers... NIET IN JE MODEM DUS!
En door zulke losers als jou gaan we dat leuke pip gebeuren nog eens kwijtraken maar dan kom ik je toch wel even persoonlijk bedanken.
En waar moet dit nu weer voorstellen?? Ik snap je zin niet..
Trouwens..je bent die nick niet waard, ik zou er maar 1 of andere wijziging in aan brengen.
Prutser... Mijn nick niet waard zijn?? Ben je jaloers oid?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:45
flame-alert + oud topic

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1