Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BC3] Telfort & Ericsson

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

ik ben van plan om de Ericsson a2618s te kopen met Prepaid Telfort. :)

Heeft er al iemand ervaring met die phone?
En wie weet hoe Telfort is in de buurt van Apeldoorn? Beter dan Dutchdone (wat ik nu heb :'()?

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 10:27 schreef [MoRtAl] het volgende:
Heeft er al iemand ervaring met die phone?
En wie weet hoe Telfort is in de buurt van Apeldoorn? Beter dan Dutchdone (wat ik nu heb :'()?
Ga er gewoon vanuit dat Telfort beter is als Dutchtone. Simpelweg omdat ze hun grote stiefbroer Libertel achter zich hebben staan.

En wat betreft die Ericsson: ik zou het niet doen. Ik denk dat de meeste mensen het met me eens zijn dat er veel betere merken toestellen te koop zijn. Gebruiksvriendelijke toestellen ook nog. Als je het dan over Telfort prepaid hebt; kijk eens naar een Nokia 3210/3310/6210 of een Siemens C35i/M35i (met Q van Telfort).

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 10:50

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

nouja, ik moet zeggen dat ik die ericson telefoontjes gewoon niet zo mooi vind, maar verder zijn het best fijne foontjes...

verder is telfort gewoon ok, als hun netwerk het ff laat afweten dan neemt het libertel netwerk het over, en libertel heeft gewoon een ggoed netwerk, dus er zijn echt maar weinig plekken waar je ggeen bereik hebt..

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 11:30
Jah, ik heb hem.....naast m''n C35I
De Ericsson is een fijn toestel, met W@P en de standaard telfor "wap" service.
Er zit voice dialing op, 4 eigen beltonen etc.
De moeite waard om te kopen! :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 09 december 2000 09:49 schreef Bl@de het volgende:
Jah, ik heb hem.....naast m''n C35I
De Ericsson is een fijn toestel, met W@P en de standaard telfor "wap" service.
Er zit voice dialing op, 4 eigen beltonen etc.
De moeite waard om te kopen! :)
Ik heb ook ericsson A2618s en ben er onwijs tevreden over, ericsson''s toestellen komen in een boel wap-tests als de meest gebruiksvriendelijke telefoons uit de bus, gewoon omdat het allemaal onwijs logisch is. Verder heb ik met deze telefoon nog steeds geen gezeik en beter bereik dan ik met mijn voorgaande twee nokia''s ooit heb gehad. Aanrader dus!