3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

There you go
het "954" is nog net goed te onderscheiden:)
Verwijderd
Ik heb percies dezelfde scorenOp donderdag 07 december 2000 12:33 schreef Thetallguy het volgende:
There you go
het "954" is nog net goed te onderscheiden:)
Op me oude 3210 die ik hiervoor alleen gebruik
Ik vind Snake I persoonlijk leuker, hoe eenvoudiger het is, hoe verslavender... bij mij tenminste.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Schijn toch effe moeilijker dan 1
.....................................
Senri no michi mo ippo kara
score geen idee
.........www.raketje.com....................soon.....
Juist niet! Twee is makkelijker, haal je makkelijk de 1100.Op donderdag 07 december 2000 21:12 schreef NEOPHYTE het volgende:
ík heb een score van 1286 met snake2
Schijn toch effe moeilijker dan 1
.....................................
(zelf) gehaald op een feestje!
(was dus een zeer sAAi feest!)
Verwijderd
Of het kan natuurlijk zijn dat ik er nix van kan, >:)>:)>:)
Verwijderd
Je kunt dus het beste doolhof 1 kiezen als je voor de hoogste score gaat!
Verwijderd
als je het niet gelooft, nou en, geloof je het wel , leuk
je telt het aantal ''hokjes'' van het scherm, je kijkt hoeveel langer je snake wordt bij elk blokje... en dan rekenen maar....
Iemand zin in?
m''n knopjes van m''n 8210 zijn hiervoor te klein.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
score is laag, telefoon is kix!!Op donderdag 21 december 2000 09:32 schreef koornee het volgende:
ik had 347![]()
m''n knopjes van m''n 8210 zijn hiervoor te klein.
Byteripper.
Verwijderd
hehe, speel het ook niet vaak, heb nl. een sony j5Op donderdag 21 december 2000 23:39 schreef Byteripper het volgende:
Hmpz... Ik had met sneek 2 1220 punten, maar ik speel het niet zo vaak...
Byteripper.
Verwijderd
2008 delen door 9
kan niet he..
hmm die 2000 is wel een beetje scheef (terwijl topscore wel recht staat) Photoshop?Op donderdag 21 december 2000 13:28 schreef (¯`;.žž.LPB.žž.;ޝ) het volgende:
Mijn sneek (1) score:
>:)>:)
2000 is niveau 8 : 250 x eten..
niet onmogelijk maar toch..
.
Alleen is die telefoon nu naar de klote (niet zwembad-proof (de mijne dus ook niet
Ik heb zelf niet zo''n hoge score (8210 heeft te kleine toetsen om goed te snaken
Owjah, en wat is jullie highscore met pairs/memory?
De mijne is 58
Maar snake 1 op m''n 3210 gaat wel aardig
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Ik heb snake nog maar een stuk of 15 keer gespeeld, mijn highscore=612, ik was aan het roken ondertussen en aangezien mijn peuk bijna op was begonnen mijn handen te branden van de warme rook. Ik gooide hem snel in de asbak, maar toen hoorde ik al dat ''game over'' soundje, shit, mijn vorige highscore was 432 en het ging dus net lekker. Morgen verbreek ik dus die 612 wel en als ik tijd heb maak ik een screenshotje.
Mijn hoogste memory score = 54 (zonder pen en papier
Mijn hoogste rotation score = 0 ik herhaal 0
BTW: de topscore daar is in de 4000.
We see things as we are, not as they are
en hele hoge scores halen!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
39
Verwijderd
Maar ik moet me wel heel erg vervelen om uitgebreid te gaan sneken, en ik verveel me nooit, dusss... hogere score zal wel niet lukken.
en met snake 2,5 ook
Ik speel ze over internet (wel scores van 10.000) hahaha heb hem voor de gein geupload op mijn site
hihih! check zelf maar eens kijken wat jullie daarvan bakken!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen