Ik heb een siemens c35i en een kpn abbo. Nu zag ik een goedkoop dutchtone abbo, maar dat abbo heeft geen bereik waar mijn ouders wonen (althans nauwlijks), maar daar ben ik toch alleen in het weekend. Ik zag bij www.mobiline.nl een accudeksel waar 2 simkaarten in kunnen. Hoe werkt zoiets?
Kan ik dan gewoon met dutchtone bellen en kun je dan tegelijkertijd op beide nummers gebeld worden, want ik wil graag beide nummers houden.
30x sf175s + gw5000-dt op oost
Verwijderd
je kan alleen switchen tussen 2 sim kaarten..
moet je je phone aan en uit zetten gaat ie switchen naar de ene en dan weer uit en aan gaat ie naar die andere.. heb ik gehoord van een vriend..... weet niet zeker..
moet je je phone aan en uit zetten gaat ie switchen naar de ene en dan weer uit en aan gaat ie naar die andere.. heb ik gehoord van een vriend..... weet niet zeker..
Verwijderd
Ja, klopt. Als je je telefoon uitzet, en dan weer aan, dan krijg je de andere sim...
Niet echt handig dus, als je op beide nummers bereikbaar wilt zijn...
Niet echt handig dus, als je op beide nummers bereikbaar wilt zijn...
Nou, ik heb ze weleens gezien hoor, en het is inderdaad: "Telefoon aan is SIM 1, telefoon uit en weer aan is SIM 2"
Als ik URL weer heb, zal ik ''m hier posten, maar heb ''m nog nooit voor een C35 gezien, maar wel voor Nokia''s!
Als ik URL weer heb, zal ik ''m hier posten, maar heb ''m nog nooit voor een C35 gezien, maar wel voor Nokia''s!
20*350ZO45°
Precies, dat was die URL!
20*350ZO45°
Verwijderd
De url!:
http://www.mobiline.nl/webz/www.mobiline.nl/internetshop_products.asp?mode=selected&prodgroup=86300&prodtype=10&maingroup=200
het is wel stoer zo''n ding!
jammer dat je steeds je telefoon uit en dan weer aan moet zetten
http://www.mobiline.nl/webz/www.mobiline.nl/internetshop_products.asp?mode=selected&prodgroup=86300&prodtype=10&maingroup=200
het is wel stoer zo''n ding!
jammer dat je steeds je telefoon uit en dan weer aan moet zetten
Kun je die dual sim "blokjes" ook los kopen zodat je die zelf in je GSM stopt?
Ik heb zelf een 3310 maar als ik een dualsim wil moet ik het hele achterkapje vervangen en ik heb pas een nieuwe (vesius red
)
Ik heb zelf een 3310 maar als ik een dualsim wil moet ik het hele achterkapje vervangen en ik heb pas een nieuwe (vesius red
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Dr komt nog dit jaar ene nieuw merk telefoons op de markt (ja ook in nedeland) die ook een dual sim supporten (alle 2 tegelijk) je hebt dan gewoon een zakelijke en een prive telefoonlijst en je ziet op je display op welke lijn je word gebeld...ik heb hem al mogen gebruiken en het is een heel lekker toestel net als de andere die ze gaan uitbrengen trouwens... www.benefon.com/eng/frameset/frameset.asp
De toestellen die ik op de bovenstaande link hebben gezien, vond ik nou niet echt mooi, om niet te zeggen lelijk. Maar qua functies zit het volgens mij allemaal wel goed.Op donderdag 29 maart 2001 03:04 schreef Wez_db het volgende:
Dr komt nog dit jaar ene nieuw merk telefoons op de markt (ja ook in nedeland) die ook een dual sim supporten (alle 2 tegelijk) je hebt dan gewoon een zakelijke en een prive telefoonlijst en je ziet op je display op welke lijn je word gebeld...ik heb hem al mogen gebruiken en het is een heel lekker toestel net als de andere die ze gaan uitbrengen trouwens... www.benefon.com/eng/frameset/frameset.asp
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
^^Op woensdag 28 maart 2001 10:43 schreef schizofreen het volgende:
Kun je die dual sim "blokjes" ook los kopen zodat je die zelf in je GSM stopt?
Ik heb zelf een 3310 maar als ik een dualsim wil moet ik het hele achterkapje vervangen en ik heb pas een nieuwe (vesius red)
* schizofreen
iemand?
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
Je kunt hier dualsims kopen, ook voor andere merken. 
Losse blokjes verkopen ze ook, maar niet via de site. Dan moet je ze even een mailtje sturen. Een prijs weet ik helaas niet.
Maar e-mails worden altijd snel beantwoord
Losse blokjes verkopen ze ook, maar niet via de site. Dan moet je ze even een mailtje sturen. Een prijs weet ik helaas niet.
Maar e-mails worden altijd snel beantwoord
offtopic:
Wat is dat een irri K#Tsite zeg
Wat is dat een irri K#Tsite zeg
20*350ZO45°
Verwijderd
voor de c35i bestaan ze inderdaad niet en volgens mij komen ze ook niet beter idee koop een 2e foon en loop er met 2 rond dat staat nog meer patserachtig
Een maat van me heeft een 3310 met 2 simkaarten..ziet er nogal vernuftig uit, maar volgens mij kan hij hier gewoon tussen swoppen als ie aanstaan...dus gewoon van netwerk veranderen, maar ik zal het hem nog wel eens vragen...
Wel chill, hij heeft nu 2 gratis abo''s...samen dus lekker veel belmin
Wel chill, hij heeft nu 2 gratis abo''s...samen dus lekker veel belmin
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Pagina: 1