JA
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
technisch gezien: JA
praktijk : euhhh weet niet
praktijk : euhhh weet niet
welk programma gebruik je er voor of heb je geprobeerd ?
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Ik heb nu een hele built fakesoftware.. (Want in de broncode staat nergens een hint dat het process geslaagt is, alleen maar fout meldingen). Maar nu heb ik ook een programma wat wat betrouwbaarder lijkt.. Maar deze doet ook niets..
Ik begrijp er niets meer van.. Waarom lukt mij iets niet wat een turk in Beverwijk wel kan
Ik begrijp er niets meer van.. Waarom lukt mij iets niet wat een turk in Beverwijk wel kan
Na 4 zoekmachines, 30 MB aan downloads en 14 uur nonstop internetten heb ik een pagina gevonden met een handleiding voor 1 bepaald programma waarvan ik d8 dat het nep was..
Maar met die uitleg deed ik nog een poging.. En ja hoor.. Na een grondige eprom flash is mijn c35i van 199,- naar 549,- gestegen in waarde,,
Ajuu. Ik ga slapen
Maar met die uitleg deed ik nog een poging.. En ja hoor.. Na een grondige eprom flash is mijn c35i van 199,- naar 549,- gestegen in waarde,,
Ajuu. Ik ga slapen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 14:53 schreef HermeS het volgende:
praktijk : euhhh weet niet[/quote]alle telefoons kunnen ge-unlocked worden, ook in praktijk, ff een telefoontje naar je provider en het word geregeld. (kost wel een paar cent)
praktijk : euhhh weet niet[/quote]alle telefoons kunnen ge-unlocked worden, ook in praktijk, ff een telefoontje naar je provider en het word geregeld. (kost wel een paar cent)
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Die telefoon unlocken is izi. Goed programma hebben en dan gaat alles vanzelf. Ik heb er nu al 3 gedaan, waarvan 2 over de telefoon.
I, for one, like Roman numerals
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 00:55 schreef Aaargh! het volgende:
alle telefoons kunnen ge-unlocked worden, ook in praktijk, ff een telefoontje naar je provider en het word geregeld. (kost wel een paar cent)[/quote]jaa, 350 piek.. Maar voor dat bedrag kan ik nu bijvoorbeeld nog een m35i kopen..
Ik zeg nu ook niet dat ik een dief ben van BEN. Ik hou de prepaykaart van BEN omdat ik nog een tweede nummer nodig hebt wat je niet 1...2...3 te traceren valt..
alle telefoons kunnen ge-unlocked worden, ook in praktijk, ff een telefoontje naar je provider en het word geregeld. (kost wel een paar cent)[/quote]jaa, 350 piek.. Maar voor dat bedrag kan ik nu bijvoorbeeld nog een m35i kopen..
Ik zeg nu ook niet dat ik een dief ben van BEN. Ik hou de prepaykaart van BEN omdat ik nog een tweede nummer nodig hebt wat je niet 1...2...3 te traceren valt..
Verwijderd
technisch gezien kan het inderdaad, maar ik zou er nog maar even niet aan beginnen als ik jou was. Ik was de vorige keer toch in beverwijk en heb daar meteen even rond gevraagd of ze hem konden unlocken....
En overal werd me verteld dat dat nog niet kon.....
En overal werd me verteld dat dat nog niet kon.....
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 10:17 schreef MT het volgende:
technisch gezien kan het inderdaad, maar ik zou er nog maar even niet aan beginnen als ik jou was. Ik was de vorige keer toch in beverwijk en heb daar meteen even rond gevraagd of ze hem konden unlocken....
En overal werd me verteld dat dat nog niet kon..... :([/quote]Ik heb gister dus bewezen dat het wel kan..
Ik post binnenkort wel een foto
En overal werd me verteld dat dat nog niet kon..... :([/quote]Ik heb gister dus bewezen dat het wel kan..
Ik post binnenkort wel een foto
Verwijderd
Met x35iunlocker is het geen enkel probleem:
telefoon uitschakelen, kabel in z''n reet, programmatje starten, je ziet de lichtjes een paar keer aan en uit gaan, en klaar is kees!!
simpel...
(x35iunlocker vindt je hier: MAG NIET)
telefoon uitschakelen, kabel in z''n reet, programmatje starten, je ziet de lichtjes een paar keer aan en uit gaan, en klaar is kees!!
simpel...
(x35iunlocker vindt je hier: MAG NIET)
Dit draait uit unlock requests. Jullie weten dondersgoed dat het niet mag!
Pagina: 1