Toon posts:

[BC3] Free proxy om met IRC te connecten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er een gratis proxy te vinden die ik kan gebruiken om met IRC te connecten ?
Het probleem is namelijk dat op me werk poort 194 dicht is en ik dus niet kan IRC''en.
ik hoorde van een vriend van me dat je via een proxy met poort 80 dus kon irc''e... ?

Verwijderd

wat voor proxy gebruik je dan? je kan toch gewoon een rule adden op die poort ?

Verwijderd

Topicstarter
rule ? euh... ik beheer niks van de server. daar hebben we van die vervelende gasten voor. die willen 194 nie open gooien ... kan jij me uitlegge wat je met dat rule bedoeld en eventueel of je een oplossing hebt om toch met irc te kunne connecten ?

Verwijderd

Ehh kan aan mij liggen maar de laatste keer dat ik keek zat irc nog op port 6667..
als je proxy ''t connect commando support kan je ook via die proxy d''r uit bouncen.

--Ray

Verwijderd

Topicstarter
gvd... leg ut me uit alsof ik 6 jaar ben ok ?
ik bennie zo slim met poorten etc. en irc zit wel op 194, kep een lijst met poorten en die zegt dat irc op 194 zit.

Verwijderd

imho zit irc ook standaard op 6667 of 6666 of id maar goed maybe bij jou niet.

Het handigst is ergens een accountje op een servertje te regelen en daar heen telnetten of id.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al geprobeerd, maar telnet zit ookal dicht :/

Verwijderd

als die gasten die poorten nie open gooien dan kan je denk ik het hele zaakje wel vergeten :)

Verwijderd

Topicstarter
ik hoorde ook dat ik een poort kan "mappen".
tging toen over 52828 naar 21.
werkt dit ook misschien met "6667" naar 80 ?
en zoja.. hoe doen ik dit ?

Verwijderd

als de irc server op poort 6667 zit dan kan je het wel vergete om hem te mappe want je moe toch eerst op 6667 aanlogge voordat je hem kan mappe tenzij je een andere server weet die dat al doet

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:34
Heb op 7nov kabel..
Us kijken of ik daar een irc server kan neerpoten op poort 21 ofzo.. met een relay naar een andere irc server..

of natuurlijk een telnet op poort 80...
Zal us kijken wat ik kan doen..

Pvouput live

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Gewoon thuis je compu (als je kabel hebt) aanlaten staan met een bouncer op poort 80 en bouncen naar een irc server :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Gewoon whiplash (CGI client) gebruiken op ''n bak ergens, hoeft er geen port open te staan.. je moet alleen websites kunnen zien :)
Pagina: 1