Wat een klote zooi zeg.. Hijno heeft het voor elkaar gekregen om met 1 of ander proggie alles te unlocken drie keer raden JUIST GEEN BEREIK wie weet HIER de oplossing van??? Dat proggie voor v5.36 bestaat wel alleen werkt het net zoals die andere proggies. Maar wie kan ons vertellen hoe dat nu met dat bereik zit? alles geunlocked maar geen bereik. Ennuh als we nou allemaal een beetje rustig blijven kunnen we elkaar straks alleen nog maar helpen Dussuh lief blijvuh he?

Ik hoop voor iedereen dat het lukt om uiteindelijk weer te kunnen bellen want een kuttere dag dan ik kunnen jullie vandaag niet hebben... BEN das hetgeen waar ik mijn telefoon mee gekocht heb *helaas* (ik heb een kutsmoes gebruikt dat ik een andere sim er in had gedaan en dat toen me foon geblokt was) die sukkels daar zeggen dat het mijn fout was (is ook wel zo maar jah op dat moment doe ik ff dom en weet ik van niets) dus zei ik jah maar dat kan toch gebeuren wat denk je dat ze zei???? Of ik hem helemaal wilde unlocken en omdat ie nog geen twee weken oud was of ik dan ff 360!!!!! piek wilde betalen ik zeg nee hoor ga jij eerst maar eens vragen of ze iets anders kunnen doen.. Dat kon maar de reparatiekosten waren dus wel voor mezelf dus ik stuur dat ding op wacht hoeveel het gaat kosten (duurt 2 weken) en als ik er mee akkoord ga (indien het meer dan 100 gulden is, ze hoeven verdomme dat ding alleen maar TE resetten) dan gaan ze um reparen en dan kan ik weer bellen JUIST MET BEN

360 piek voor simlock verwijderen stelletje mafkezen *sorry mensjuhs ik moet even me gal spuwe*
Heb ik een kutdag gehad of heb ik een kutdag gehad

*snif* heb je verdomme net een nieuwe foon kan je er nie eens mee bellen *ooh mevrouw het is heel vervelend voor u maar we kunnen u wel helpen hoor als U maar BETAALT!!! omdat het jou schuld is *jah weet ik veel dat er op zo''n ding een simlock zit gnagna* valt dat dus niet onder de garantie
HEB IK DAT??? kan wel keer naar dat programma gaan schrijven ofzo.
Ik hoop voor jullie dat jullie er beter af komen dan ik echt waar...
groetjes