Toon posts:

[BC3] Casema is niet meer de slechtste. Cable4U is erger

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou Casema is hierbij niet meer de slechtste kabelinternet provider van Nederland.
Tegenwoordig mag Cable4U zich dat noemen. Bij Cable4U beloofden ze breedband internet en wat krijg je.

30KB Downstream max. je haalt 25KB
6KB upstream max. gemiddeld 4KB met wat mazzel.
En nu komt het mooiste Gamen over internet is werkelijk onmogelijk.

De support is werkelijk RAMPZALIG
Ik heb een 2de netwerkkaart en die geeft een conflikt met de kaart van mijn kabelmodem waardor ik niet kan internetten en hiervoor willen ze mij dus 50 a 75 piek de uur later rekenen om het op te lossen. Terwijl ik het net 2 weken heb. Over het gamen heb ik ook al geklaagd en als antwoord kreeg ik "wij doen alleen maar internet en e-mail". Terwijl als ik niet kan internetten door een netwerkkart conflikt ik ook niet geholpen word. Wat de fok blijf er dan nog over???

Mensen ga nooit maar dan ook NOOIT!!! naar Cable4U.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

25KB? Volgens mij is Casema veeeel slechter hoor (heb het zelf niet).

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Casema is dus nog steeds de slechtste, daar haal ik momenteel 4 tot 5 KB/sec. Dat is dus al snel, eerst was dit hooguit 2KB/sec. Dus als je 25KB hebt is dat best wel aardig en moet je daar blij mee zijn...

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:50
Dan heb ik een verassing voor jullie ..

UPC Gelderland (oud Gelrevision netwerk) slaat echt alles, snelheden van wel 1kb soms... het komt soms voor dat halve wijken er uit liggen en dat andere het weer beter doen.. .maarja dat kan ook zo omgedraaid worden.. bellen heeft geen zin want ze doen geen fl*kker!!!...

En dan ben ik nog niet eens zelf UPC abbonee maar wil het worden (jaja altijd ''beter'' dan de telefoon) maarja daar is het zo''n klote administratief zooitje... niemand kan je helpen.. wel 50 telefoonnummers zei een medewerker...

EIKELS VAN DE WEEK!!! .. van het millenium eigenlijk!...

erger dan UPC BESTAAT NIET!!!! (tenzij..)

Verwijderd

Topicstarter
je bij Cable4U zit. Het is dus zo erg dat UPC zelfs niet hun eigen naam hiervoor durven te gebruiken. ow ja voor deze rampzalige aanbieding moet je dus 90 piek dokken met 199 piek aansluitkosten en 100 piek borg voor de modem.

• shadax
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik had vorige week een ping van gemiddeld dik 6000 ms naar www.casema.net met mijn casemakabelmodempje, in een groene gemeente.

25k downstream is altijd nog ruim 2x meer dan wij in theorie kunnen halen.

Dus casema wint :(

/edit
de helpdesk van casema is erg aardig hoor, maar je moet ze alleen niet nodig hebben. "Ping van 6000? sinds 2 dagen, dat moet een software instelling zijn. Bel dit nummer nog eens terug en toets dan een 1, voor configuratie". Kan je eerst weer gaan rebooten omdat linux niet ondersteund wordt door casema. Probeert dan iemand je uit te leggen hoe windows in elkaar zit. "Meneer, dit is GEEN fout in mijn softwareinstelling, ik heb dezelfde pingtijden onder Linux". Uiteindelijk kreeg ik gelijk (nou ja, nadat hij mij gepingt had, want ik ben dom en weet natuurlijk niet hoe ping werkt, dus moest hij het zelf doen). Ze zouden terug bellen. Niet dat ik dat echt verwacht had dat ze het ook echt zouden doen, maar toch leuk dat hij het aanbood. Natuurlijk nooit teruggebeld. Gelukkig was de ping opeens weer redelijk.

Verwijderd

Casema IS gewoon de slechtse. Als er iemand nog slechter is dan verdienen ze wat mij betreft een gouden medaille.

Ze hadden me een half jaar geleden een sneller (plus) pakket beloofd. Is er nog steeds niet. Komt volgend jaar zeggen ze. Tja, tegen die tijd lopen we WEEER achter. Ik hoop gewoon dat hier ADSL komt, of dat Casema failliet gaat (kans is miniem).

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

25 KB/s?
kon het maar hier (met casema) ben ik blij als ik 2.5KB/s haal.
en gamen dat is alleen mogelijk op werkdagen tussen 10:00 en 14:00 :(
hopeloos dus

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 19:48

sjaak

un giorno credi

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 23:03 schreef The Dude het volgende:
Wat de fok blijf er dan nog over???[/quote]http://www.fok.nl natuurlijk :)

En Casema is nog steeds de slechtste, je moet niet zeuren!

Verwijderd

Ja, KCMA is inderdaad de slechtste, met vlag en wimpel zelfs.

Echter..... er is (redelijk) goed nieuws onder de zon.
KCMA gaat (gefaseerd) het hele systeem met de Delta-Modems eruit werken, en stapt over op de COM21 modems!

Goed, snelheid beloven ze nog steeds niet, maar het wordt iig twee keer sneller dan nu.

Maar goed, 2 keer 0.1bps is 0.2bps en dat blijft nog huilen met de pet op....

Verwijderd

Casema is misschien wel de slechtste... maar UPC Gelderland komt er inderdaad ook heel dicht bij in de buurt, RicK! Snelheden van gemiddeld 8-9 k/s overdag... en dingen versturen naar "buiten" schiet al helemaal niet op... met een maat van me die ISDN bij XS4All heeft haal ik soms toch wel 4 k (whoow) en er zit om de 5 minuten 2 minuten bij waar helemaal geen data doorkomt... en dan DURVEN ze chello ook nog "Breedband Internet" te noemen... volgens mij hebben ze gewoon heel Zutphen op één Pentium 133 servertje met 32mb RAM hangen ofzo... UPC is gewoon om te :r

• 0943
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-07 10:25
Casema de slechtste ?
Dan heb je nog nooit met kabelfoon gewerkt wat een stel amateurs zitten daar zeg.
Waarom vraag je je af kijk maar,

Afbeeldingslocatie: http://www.makkelijkverdient.nl/bagger.jpg

Ben blij dat er binnen kort ADSL aankomt

Verwijderd

Tsja, kabelfoon werkt met dezelfde zooi als Casema, dus da''s ook triest. En ook hier geldt overigens dat je het kan treffen en wel op 8KB/sec kan zitten, maar de meesten zitten met bovenstaande "snelheden" op dit geweldig mooie "breedband internet".

Verwijderd

35 tot 40 k met cable4u hierzo dus ik weet niet waar je het over hebt. Inderdaad de upstream en het online gamen zuigen, maar je mag blij zijn als je een beetje downstream hebt die beter is dan bijna alle grote kabelaanbieders, dus waar heb je het over? Daarnaast heb je wel gelijk dat hun helpdesk zuigt. Ze hebben er één iemand zitten, en die zit volgens mij de hele dag aan z''n leuter..

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-08 18:34

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

nou Casema wint het hoor. Sinds de korting word het alleen maar slechter. Ik denk dat ze liever meer mensen die minder betalen. Als een beetje snelheid. Het gaat hier trouwens over Heemskerk. Een jaar terug begonnen, maar nu dus al probleemwijk.

Gister bij een vriend geweest met ouderwets 56k modem

gaat een stuk sneller :(

Maarja de tel kosten he :(

Maar ik hoop op een alternatief en snel :9

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
KCMA is idd niet iets om van te juichen.. maar ''t is iets.. tot er wat beters is :)

''k haal idd gelukkig gemiddeld 9kb/s en in de beste tijden ruim 10 :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
cable4u is toch echt een hele partij bagger.

Hier mijn mailtje van gisteren:
:(:(:(:(:(:(:(:(
Gachte dames/heren,

Ik heb thuis een cable4u aansluiting. Gisteren lag de mail er weer uit. Dat kan op zich. Maar wat mij over het algemeen stoort is de uitzonderlijk langzame verbinding.

Hiervoor had ik een ISDN verbinding en die was echt aanzienlijk sneller.

Nu weet ik dat er geen toezeggingen door cable4u over de snelheid wordt gedaan. Mijn vraag is of julie toevallig toch niet aan een verbetering van de snelheid werken. Het gaat om de bloemenbuurt in Culemborg. Ik heb nu af en toe gewoon weer zit om mijn ISDN kaart weer aan te sluiten.

En...mijn complimenten. Als ik de verbindingssnelheid test bij http://www.ivis.nl dan zijn julie zo''n beetje de traagste kabel-internetprovider van heel Nederland!

Groetjes,

Een geïriteerde internet verslaafde. ;-)

:(:(:(:(Hun reactie?:(:(:(:(
Geachte heer Kirpestein

Door UUnet, onze breedband leverancier is toegezegd dat ze onze bandbreedte zullen verdubbelen per 17 mei.

Bedankt voor de complimenten mijnheer Kirpestein, wij zullen ons best blijven doen om van die laatste plaats af te komen.

met vriendelijke groet,

Helpdesk Cable4u

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Whahah providers kunnen nog meer zuigen ... geloof me maar!!!

Voorbeeldje:
Me oom zit hier aan VAST (niks anders te krijgen daaro):

Brunssumnet... max haalbare download speed 10 KB/sec, en 7KB up... (haal je nooit en te nimmer in werkelijkheid )

200 MB limiet per maand voor 59,50 piek per maand
en 500 MB limiet voor *maar* 89,12 piek per maand

Cs ofzo hoef je niet eens te proberen online te spelen.... dan zit je met secondes lag |:(

Ik heb zelf @home.. dus mij hoor je niet klagen (450Kb/sec en 35 a 60 ping de gehele dag :D en *geen* limiet zover ik weet)

Oh well...
ZELFS brunssumnet is goedkoper dan 56 k modem, dus dan kan kaashema of cable4u toch niet zo erg zijn?!

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik even zitten rekenen, maar volgens mij moeten ze hetzelfs meer dan verdubbelen willen ze de snelheid op peil krijgen tevens is de ping een ramp. 2000+ ms is standard
gemiddeld denk ik 4 seconden vertraging oplopend tot wel 13 seconden.

Verwijderd

nee casema is VEEEEEEEEEEEEEEL SUXER dan al die praatjes...... mag blij zijn als je 1kb haatl :( :( :r

offtopic:
PS: VRAAG: ik krijg ESSENT kabel in brabant (ga ik wonen!) klopt het dat die AHOME leveren?

PS: ik ga dus in de buurt van Den Bosch wonen (vught) :P

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 20:49 schreef FYA het volgende:
offtopic:
PS: VRAAG: ik krijg ESSENT kabel in brabant (ga ik wonen!) klopt het dat die AHOME leveren?
Essent@Home is een bedrijf ja. Ik krijg het over een maandje of 2.

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 21:01 schreef 007 het volgende:

[..]

Essent@Home is een bedrijf ja. Ik krijg het over een maandje of 2.
JA.... ik ga dus verhuizen en het kabel bedrijf is al gewaarschuwd dus over een dikke MAAND zit ik ook bij ESSENT!.................

En als het WAAR is dat ze..... A@HOME LEVEREN!!!!! dan ben ik heeeeeeeeeeeel BLIJ :+ :+ wan dat gaat stukken sneller dan CAsema!

Verwijderd

heb nog casema, 3 K/sec!!!!!! casema rulez!! (not) :(

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

volgens mij is kabelfoon ook behoorlijk ranzig, en dan was er nog een andere provider, de kooi ofzoiets vaags?

/me is ook Casema slachtoffer btw

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
Op donderdag 28 september 2000 23:03 schreef The Dude het volgende:
30KB Downstream max. je haalt 25KB
6KB upstream max. gemiddeld 4KB met wat mazzel.
En nu komt het mooiste Gamen over internet is werkelijk onmogelijk.
Ik weet niet hoor... maar als je 80% van de maximaal mogelijke snelheid haalt, dan mag je bij een kabelmodem HEEL ERG tevreden zijn.... HEEL erg tevreden.

Wat online gamen betrefd: Wat voor pings haal je?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 mei 2001 11:05 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor... maar als je 80% van de maximaal mogelijke snelheid haalt, dan mag je bij een kabelmodem HEEL ERG tevreden zijn.... HEEL erg tevreden.

Wat online gamen betrefd: Wat voor pings haal je?
Dit is ondertussen al verandert (lees: datum).
Snelheid is nu 2,5-15K (door de telefoon "ja wij garanderen 30K) De up is redelijk maar tijden genoeg dat ie niet boven de 5KB komt (ze hebben hem omhoog gegooid naar 13KB)

Qua ping tijden is het een hell.
Gemiddelde ping is rond de 3 a 4 SECONDEN. Soms is het een tel 500ms en dan schiet ie weer naar minimaal 1500. gemiddeld dus zo''n 3 a 4 seconden soms zit ik gewoon op 12 seconden.

Verwijderd

Wat uw game-ping betreft: het kan zijn dat u een firewall aan heeft staan
> >dat is 1 van de oorzaken dat een online game niet goed draait. Maar het
is
> >practisch onmogelijk om met een cable4u internet aansluiting een
gemiddelde
> >ping te halen van 100 ms. Wij zijn er namelijk zelf van op de hoogte dat
de
> >gameping hoog ligt, maar weten zelf ook nog niet waardoor dit komt.
> >
> >Met vriendelijke groet,
> >
> >Dennis
> >Cable4u Customer Service

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH ik wil online gamen GVDGVD

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Rendo de Kooi (ofzo :))
Schijnt nóg erger te zijn die 'wint' ook altijd met die slechtste provider wedstrijden enzo :)

Verwijderd

quote /gameping hoog ligt, maar weten zelf ook nog niet waardoor dit komt. /unquote daar ging het me juist het meest om... ik bedoel als je zoiets zeg ben je wel heeeeeeel erg dom... ze weten niet eens hun eigen problemen op te lossen }:O

Verwijderd

Gewoon gelul, natuurlijk weten ze hoe dat dat komt, wordt bewust hoog gehouden en dat is maar goed ook. Kunnen de niet-gamers ook fijn blijven surfen op dat toch al niet zon brede breedband van Cable4u.

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 15:55 schreef Courage het volgende:
Gewoon gelul, natuurlijk weten ze hoe dat dat komt, wordt bewust hoog gehouden en dat is maar goed ook. Kunnen de niet-gamers ook fijn blijven surfen op dat toch al niet zon brede breedband van Cable4u.
jij bent zeker van cable4u...??? dat slappe gezever lijkt er in ieder geval zwaar op }:O

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2025
Ja Rendo de Kooi is pas slecht heb het enkele keren mogen ervaren :r Je bent vrijwel beter af met een 28k8 modem dan heb je temminsten nog wat snelheid :)

• maartena
Op vrijdag 11 mei 2001 11:57 schreef The Dude het volgende:
Mensen ga nooit maar dan ook NOOIT!!! naar Cable4U.
Mjah. En omdat jij ook internet ZONDER telefoonkosten veel hoger waardeerd dan de kwaliteit van het produkt blijf je TOCH lekker met Cable4U zitten, totdat ADSL beschikbaar is. Wedje leggen dat je niet vandaag nog opzegt? 8-)

Toch opvallend dat iemand WEL schreeuwt dat ie NOOIT bij Cable4U moet gaan, terwijl ie zelf gewoon zijn abonnment houdt. |:(

En over dat conflict met je netwerkkaart? Mischien ligt dat wel aan je machine.... ;) Met al die ACPI-Biossen van tegenwoordig is het instellen van een IRQ meer de schuld van de PC Leveranciers i.c.m. de software van Bill Gates dan van een kabelinternet provider.

Enne over die snelheide? Met een ping van meer dan 1000>, een snelheid van gemiddeld 3 a 4 kbyte/s, en een helpdesk die niet eens BEREIKBAAR is doet Casema het toch een stuk slechter.

Neem ISDN.

Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
Op vrijdag 11 mei 2001 11:57 schreef Metalium- het volgende:
volgens mij is kabelfoon ook behoorlijk ranzig, en dan was er nog een andere provider, de kooi ofzoiets vaags?

Kabelfoon valt reuze mee. In iets van 90% van de steden van Kabelfoon kun je nu ook abonnemenenten nemen met een Terayon abonnement. Ik heb nu een Super abonnement wat 1024kbit/s down, en 256 kbit/s up is. Tenminste een lekkere upload ;) :9~

Ik haal snelheden tegen de 95 kbyte/s aan, en kan met een goede 25 kbyte/s uploaden. Niet echt ranzig dus, iets van 80% van de kabelmodemsnelheid, wat eigenlijk vrij maximaal is voor kabelmodems....

Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 16:28 schreef jahetzalwel het volgende:

[..]

jij bent zeker van cable4u...??? dat slappe gezever lijkt er in ieder geval zwaar op }:O
Nee hoor, gelukkig niet. Ben net als jij gewoon een klant, met kennelijk volgens jou wat slapper gezever dan jij :z

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 14:10

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op dinsdag 02 oktober 2001 15:55 schreef Courage het volgende:
EHM, dat is echt bullshit.
ALs het netwerk goed zou zijn en een LAGE ping zou hebben, zou je zelfs SNELLER surfen.
Online gamen neemt nog geen 1,5 KB/S, dus het is pure STIERENSCHIJT dan het een belasting is voor het netwerk.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 15:49 schreef -=!ME!=- het volgende:

[..]

EHM, dat is echt bullshit.
ALs het netwerk goed zou zijn en een LAGE ping zou hebben, zou je zelfs SNELLER surfen.
Online gamen neemt nog geen 1,5 KB/S, dus het is pure STIERENSCHIJT dan het een belasting is voor het netwerk.
Over bullshit gesproken : als je een lage ping aanbiedt zouden DUS gamers hier hun voordeel mee doen.
Dus : ping lager > meer gamers > meer verkeer > minder kwaliteits/snelheidsgarantie voor de (overgrote) rest.

En NEE, ik werk NIET bij cable4u.

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op vrijdag 02 november 2001 15:58 schreef Courage het volgende:

[..]

Over bullshit gesproken : als je een lage ping aanbiedt zouden DUS gamers hier hun voordeel mee doen.
Dus : ping lager > meer gamers > meer verkeer > minder kwaliteits/snelheidsgarantie voor de (overgrote) rest.

En NEE, ik werk NIET bij cable4u.
*SIGH*
dus jij hebt leiver dat mensen dan maar 24/7 gaan downloaden IPV gamen¿
Denk jij echt dat als ik met 8 thredas een DIVX binnetrek ik minder verkeer veroorzaak dan dat ik aan 't gamen ben [Jumpgate neemt bijv. zon 500 BYTES/sec] |:( |:( |:(
En JA, als ik niet online kan gamen dan ga ik maar [single player games] downloaden, net als 90% van de gamers...
en die 30KB DIE je haalt is gecapt, die lijn naar buiten is maar voor 20% in gebruik [zie stats op cable4u pagina] dus als de ping normaal is [nu issie abnormaal hoog] komt er eerder MINDER verkeer als MEER verkeer op het net werk..

*sommige mensen hier denken ECHT niet verder dan hun muissnoer lang is...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Hier(Zeist) valt Casema/Wanadoo trouwens wel mee. Downstream haal ik 65 kB/s, upstream 17kB/s. Sneller dan ADSL-basic :) (maar langzamer dan @home :'( ). Maar dat is dan ook een Broadband Premium-abbo. Dus met COM21-modem in plaats van zo'n DEMOS-ding.

Hoe kan het trouwens dat je bij Chello maandelijks hetzelfde bedrag (fl. 100) neertelt als bij Wanadoo, terwijl de gemiddelde snelheid bij Chello veel hoger ligt(behalve de laatste tijd dan, als ik zo lees...). Of is dát nou precies de reden dat het aandeel UPC het zo lekker doet? >:)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 18:14 schreef -=!ME!=- het volgende:

[..]

*SIGH*
dus jij hebt leiver dat mensen dan maar 24/7 gaan downloaden IPV gamen¿
Denk jij echt dat als ik met 8 thredas een DIVX binnetrek ik minder verkeer veroorzaak dan dat ik aan 't gamen ben [Jumpgate neemt bijv. zon 500 BYTES/sec] |:( |:( |:(
En JA, als ik niet online kan gamen dan ga ik maar [single player games] downloaden, net als 90% van de gamers...
en die 30KB DIE je haalt is gecapt, die lijn naar buiten is maar voor 20% in gebruik [zie stats op cable4u pagina] dus als de ping normaal is [nu issie abnormaal hoog] komt er eerder MINDER verkeer als MEER verkeer op het net werk..

*sommige mensen hier denken ECHT niet verder dan hun muissnoer lang is...
Weet je wat, je hebt gewoon gelijk jongen. :)

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op vrijdag 02 november 2001 18:43 schreef Courage het volgende:

[..]

Weet je wat, je hebt gewoon gelijk jongen. :)
Dank je wel, nu Cable4U hiervan nog overtuigen ;)
Bestaat er ook een C4U GebruikersGroep¿ [TebeNet had dat wel]

\o/

Verwijderd

niet dat ik weet...

Verwijderd

KCMA is de laatste tijd beter geworden.... (slechter kon niet |:( )
haal wel 4 KB/s meer, van 4 naar 8...

Ik heb nog zo'n demos ding met een pingetje van 220 ms naar de DNS server van die lui.. :'(

COM21 is best goed.... ping van < 20 ms naar DNS en bij basic 9.5 KB (afgeknepen :( )

Heb nu premium aangevraagt....
sinds al dat slechte nieuws is het lekker rustig op de kabel (iedereen aan ADSL)

En nu kijken wat sneller is :)

btw, dit is in den haag......

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
Op vrijdag 11 mei 2001 11:57 schreef Metalium- het volgende:

Ja, Ik zit dus bij rendo dekooi.... :r :r
Games gaan niet, downloaden met VEEL moeite en browsen met veel geduld...
Ik heb een 'heavyuser' abo voor 100 in de maand, daarvoor krijg je een datalimiet (1 gb) en een down van zo rond de 7. Hoogste ooit staat op 11 kb/s
Hopelijk schieten ze een beetje op met ADSL,

Rendo sux

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Op vrijdag 11 mei 2001 11:57 schreef arnoudo het volgende:
Tsja, kabelfoon werkt met dezelfde zooi als Casema, dus da''s ook triest. En ook hier geldt overigens dat je het kan treffen en wel op 8KB/sec kan zitten, maar de meesten zitten met bovenstaande "snelheden" op dit geweldig mooie "breedband internet".
Dat is dat kl*te demos systeem. MAar als jullie goed opgelet hebben in jullie email dan kunnen jullie wete dat het per 1 januari 2002 er uit gaat en er standaard Terrayon komt. Dit is een gedeelte uit hun email :

*Basisabonnement*
De belangrijkste wijziging betreft het huidige basis
kabelinternet-abonnement met DEMOS-modem. Dit abonnement komt met ingang van 1 januari 2002 te vervallen en wordt vervangen door ons nieuwe budgetabonnement (zie hierna). Tenzij u daartegen voor 1 december > aanstaande bezwaar maakt, zal uw huidige basisabonnement op 1 januari 2002
worden omgezet in dit nieuwe budgetabonnement. Als u geen gebruik wilt maken van het budgetabonnement, wordt uw basisabonnement per 1 januari 2002 beëindigd. U kunt vanzelfsprekend ook voor een van onze andere abonnementen
kiezen.

En ze doen iets wat weinig providers doen denk :

Daarbij wordt de maximale downloadsnelheid van de kabelmodem met 50%
verhoogd als volgt:
- standaard 128 kbit/s -> 192 kbit/s
- premium 512 kbit/s -> 768 kbit/s
- super 1024 kbit/s -> 1536 kbit/s
De maximale uploadsnelheid is ongewijzigd.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Pagina: 1