Verwijderd

Topicstarter
Ik was de medeoprichter van www.leintje.nl wij stonden voor gratis onbeperkt SMS maar ze hebben ons plat gegooid; zijn er nog wel sites levend uit de razia''s gekomen zo ja welke puur uit interesse.

Verwijderd

Topicstarter
wel goed lezen ik zei ONBEPERKT!!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-03 08:18
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[wij stonden voor gratis onbeperkt SMS maar ze hebben ons plat gegooid[/quote]Euhm de site ? die doet het nog namelijk ?

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 09:24
Ehm, MTNSMS is toch onbeperkt????

Verwijderd

foutje

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-11-2025
Mtnsms is niet onbeperkt, het is maximaal 25 sms berichten per dag. Leuke is dat je gewoon met heel veel e-mail adressen kan registreren, en dan weer 25 mag sturen. Dus bijna onbeperkt.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
www.quios.com natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 19:35 schreef T het volgende:
www.quios.com natuurlijk :)[/quote]quios heeft een groot probleem; ik heb me ooit ingeschreven en ben mijn password kwijt; probeer er dan maar eens achtertekomen; er komt geen email binnen en opnieuw inschrijven kan niet slechts een keer per GSM

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ja hallo, www.quios.com vind ik sucken hoor, ik heb een half jaar geleden een paar SMS-jes naar mezelf gestuurd en zit er nu nog op te wachten, maar het zal wel aan mij liggen dan.

www.mtnsms.com roelt, maar handiger is ICQ 2000b (gaat via mtnsms.com)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe werkt dat SMS via ICQ????

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
oja leuk.....

mtnsms ... stuur dan meteen je telefoon nummer en ip adres aan iedereen in nederland...

heb van iemand ooit es ;) een groot bestand gekregen met geloof ik 65.000 sms''jes omdat het niet goed beveiligd was.. alle phone nummers erbij en de ip adressen.. fijn!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 26-02 17:43
Zeikerds hebbie altijd.

Ik ga geen pincodes SMS''en ofzo...

Maar goed, ''alles komt goed,'' toch? Nou dan...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 september 2000 19:09 schreef Jorik het volgende:
Mtnsms is niet onbeperkt, het is maximaal 25 sms berichten per dag. Leuke is dat je gewoon met heel veel e-mail adressen kan registreren, en dan weer 25 mag sturen. Dus bijna onbeperkt.[/quote]25 per dag :? Sinds wanneer is da :?

Verwijderd

MTNSMS is onbeperkt voor de gene die zo slim zijn om de cookie ff aan te passen :)
Heb ik gehoord dan of het echt werkt weet ik niet, ik begon al te kotsen toen die zeikerds weer heeeel veeeel dingen van je wilde weten, toen dacht ik al mzls. Kheb nu ICQ met dat SMS zooi en dat werkt prima :)

• duderuud
  • Laatst online: 00:39

duderuud

Sliden is koel

* duderuud is super tevreden met mtnsms!

Motor-Forum.nl

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

SMS met ICQ werkt voor mij errug goed... Is volgens mij ook onbeperkt.. ;)

Ok ok.. het is geen website.. dat geef ik toe ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kijk hier maar eens: http://hannes.datablocks.net, de site is nog in ontwikkeling, maar het gaat de goede kant op en onbeperkt sms''jes versturen!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

[b]Op vrijdag 22 september 2000 20:48 heb van iemand ooit es ;) een groot bestand gekregen met geloof ik 65.000 sms''jes omdat het niet goed beveiligd was.. alle phone nummers erbij en de ip adressen.. fijn!
en dan wou je me gaan bellen ofzo? i don''t care. en me ip jah.. euh.. daar zijn er genoeg van. ;)

Verwijderd

Ik gebruik ook ICQ SMS. Werkt makkelijk genoeg voor mij en is volgens mij ook onbeperkt.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van Stuffis Generalis naar het Internet en Telefonie forum.

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Mtnsms vind ik roeleren...

Ik verstuur nou echt geen 25 smsen op een dag, en mtn is gewoonweg de snelste vergeleken met icq,lycos etc.

Je moet echt niet zeiken vind ik dan hoor, want 25 is toch echt niet zoveel, en anders maak je heel simpel een xtra meel aan...

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Op vrijdag 20 april 2001 17:26 schreef ffluppestijn02 het volgende:
Kijk hier maar eens: http://hannes.datablocks.net, de site is nog in ontwikkeling, maar het gaat de goede kant op en onbeperkt sms''jes versturen!!
Yep,
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op vrijdag 20 april 2001 17:59 schreef The Dude het volgende:
Ik gebruik ook ICQ SMS. Werkt makkelijk genoeg voor mij en is volgens mij ook onbeperkt.
Nee, SMS via ICQ is max. 80 per dag ofzo. Maar of je dat haalt? Misschien een met een SMS-bom?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op zaterdag 21 april 2001 10:25 schreef PowerUser het volgende:

[..]

Yep,
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
hehe, nu ff in het Nederlands:
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.
:P

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03 14:53

bloasfist

Slot-A Crew

sms via icq rulez!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
het bestaat nog hoor www.yesz.nl

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

zeur nie zo en sms gewoon met je foon!! ik betaal maar 25 cent!
en je weet zeker dat ze aankomen

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 22:54
www.genie.nl staat er ook nog niet tussen

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 10:42 schreef yesz.nl het volgende:
het bestaat nog hoor www.yesz.nl
Werkt niet goed, krijg je &#$@%$&@Q#^#6536æ1A4àA68?§ smsjes

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-03 17:32
En wat dachten jullie van Hotsms? Volgens mij ook onbeperkt, en de sms-jes komen zowat nog sneller aan dan dat je ze met je eigen telefoon verstuurd... ;)

Verwijderd

Ik sms voornamelijk met ICQ (soms lycos.nl)
omdat mtnsms gewoon sloom is...

Quios was altijd snel, maar nu moet je bepaalde punten verdienen om te sms''en
erg irritant, als je het mij vraagt

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 12:31 schreef Sickness het volgende:
zeur nie zo en sms gewoon met je foon!! ik betaal maar 25 cent!
en je weet zeker dat ze aankomen
Ik denk dat de meeste mensen 50 cent betalen. Als je dan 25 smsjes per dag verstuurt (we nemen dus even de mtn limiet) kost je dat 12,50 per dag. Op jaarbasis is dat 4562,50 en daar kun je mooi van op vakantie.
Pagina: 1