Ik heb een brandende vraag. Hoe snel is je kabelverbinding en wie is je provider??
m.a.w. wat is je downloadsnelheid??
m.a.w. wat is je downloadsnelheid??
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
dat is hun max ook. kan je checken trouwens... vind hetzelf ook niets maar ze doen er geen fuck aan. Daarnaast haal ik het vrijwel nooit. Hier is het eerder 10-15K als ik mazzel heb. Soms zakt het gewoon naar 2 2,5KOp donderdag 10 mei 2001 16:07 schreef kirpeknots het volgende:
cable4u 30kb/s up max.
Triest..... te triest voor woorden
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
Naar boven gehaald, niet heropend want hij was niet geslotenOp donderdag 10 mei 2001 20:57 schreef Bobbert het volgende:
LOL
topic van dik half jaar gele wordt even heropend
ja ik zat zelf ook raar te kijken, maar iemand krijgt weer eens een CablesuckU aacountje en hoppa hij komt weer opzetten net als de andereOp donderdag 10 mei 2001 20:57 schreef Bobbert het volgende:
LOL
topic van dik half jaar gele wordt even heropend