[BC3] Euroclix foutje ?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Nu het toch de orde van de dag is dat er gepraat wordt over geld verdienen met het web, vind ik dit ook wel op zijn plaats...<BR>Ik heb nu een maand of 5 een Euroclix-account, en krijg een paar keer per week van die leuke reclame mailtjes waarbij ik meestal direct al op de knop ''gelezen'' druk, waarna ik doorverwezen wordt naar de ''Bedankt voor het lezen''-page.<BR>En daardoor belandden steeds weer netjes 10 clix in mn bakkie...<P>Onder die knop in dat mailtje zit natuurlijk een hyperlink...<BR>Ik ging er even naar kijken op een regenachtige avond een paar maanden geleden, en kwam tot de conclusie dat deze URL bestond uit een bepaalde volgorde van cijfers, en na vergelijken met de andere mailtjes bleek dat ik maar 1 getal hoefde te veranderen...<BR>Op die manier hield ik Euroclix dus eigenlijk voor de gek, want ik had geen mailtje gehad van dat betreffende onderdeel, maar had hem wel ''gelezen'', en ontving dus gratis clix...<BR>Na een hele reeks getallen geprobeerd te hebben (met succes in de meeste gevallen) was mn EuroClix-portomonnee dus wel wat dikker geworden, en de lijst met gelezen mailtjes behoorlijk lang.<P>Ik vond het toen dus wel zat, en vond dat EuroClix hier best wel wat aan mocht doen, want dit is natuurlijk niet de bedoeling denk ik...<BR>Ik heb dus tot 6 keer toe een mail gestuurd (naar verschillende emailadressen bij EuroClix) die hun wees op het probleem en steeds kreeg ik het vriendelijke mailtje: bedankt voor uw leuke reactie<P>Het geintje werkt nog steeds.<BR>zo stond in het mailtje van een wasmiddel fabrikant de volgende URL:<BR> <A HREF="http://clix.euroclix.nl/UM/T.ASP?A4.4.210.2.XXXXX" TARGET=_blank>http://clix.euroclix.nl/UM/T.ASP?A4.4.210.2.XXXXX</A> <P>en die van een ander mailtje:<BR> <A HREF="http://clix.euroclix.nl/UM/T.ASP?A4.4.202.1.XXXXX" TARGET=_blank>http://clix.euroclix.nl/UM/T.ASP?A4.4.202.1.XXXXX</A> <P>het laatste getal (XXXXX)is mijn nummer, bijvoorbeeld 12345<P>Het getal daarvoor weet ik niet precies, maar experimenteer daar maar even mee.<BR>het 3-cijferige nummer kun je mee varieren wat je wilt...<BR>Probeer maar.<BR>Sommige URL''s zijn verlopen, maar een hoop andere nog niet.<P>Euroclix leden: Succes ermee!<BR>Bedankjes zijn welkom in de vorm van clix ;)<BR>

[This message has been edited by Chillout (edited 04-07-2000).]

• Chillout
Oh was ik het bijna vergeten te zeggen...<BR>Mij clix geven doe je zo:<BR>ga naar mn site: <A HREF="http://www.jille.com" TARGET=_blank>www.jille.com</A> <BR>en wordt lid van EuroClix door op de mooie oranje banner te klikken op MIJN pagina...<P>Alvast bedankt makkers/makkerinnen.

Verwijderd

Heb het net een stuk of 20 keer geprobeerd.<BR>Ben er alleen nog maar 10 Clix wijzer van geworden<P>Je krijgt iid wel veel "Email gelezen" pagina''s, maar als daarna naar je saldo kijkt zie je dat je er nix mee opschiet.<BR>Nu heb ik 2x de spaarbeleg mail gelezen, is natuurlijk ook niet verdacht ofzo

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:24

admiral866

The King Personality Disorder

whaaaaaaaaaa...<BR>ok dit is echt vet..<BR>iedereen kan het.<BR>gewoon met excel oplopende nummer maken, en dan invoeren in fakesurf, en hoppa lkaat maar gaan die fakesurf..<P>hmm ff checken of zoiets kan in excel (vast wel).<P>sweet

• Chillout
Zo snel update ie niet, en nee het werkt niet altijd.<P>En dat je bepaalde mailtjes gelezen hebt die je niet toegezonden hebt gekregen maakt ze niets uit.<BR>Denk je dat daar werkelijk iemand op zit om dat te controleren?<P>Ik zelf zat trouwens te denken aan een programmaatje wat alle mogelijke nummers even langsloopt...<BR>Dat zou namelijk wel tof zijn ;D<BR>Wie hier mee bezig is, of al af heeft, laat me dat even weten (mail me op euroclix@jille.com)<P>Alvast bedankt.

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 00:03
Ja het werkt echt :) maart ik hoop alleen niet dat ze er een nummertje bij hebben zitten die dan meteen je account blokkert ofzo.... (dat had ik namelijk gedaan als ik euroclix was! hoop dat ze hier nei lezen ;) )<P>

Verwijderd

Ik heb hier al vaker aan zitten denken, maar ik heb het nooit geprobeert.<BR>Erg leuk dit :)

• admiral866

admiral866

Naahh..<BR>ik krijg het niet voor elkaar om die tab eruit te halen, die wordt gemaakt door excel vanwege de verschillende kolommen..<P>Er moet een manier zijn, het moet gewooon..<BR>iemand?

Verwijderd

Ga naar <A HREF="http://www.hostedscripts.com" TARGET=_blank>http://www.hostedscripts.com</A> en meldt je ff aan. Installeer dan een RANDOM LINK en vul daar alle links in die je wilt ''bezoeken''. Dan kopieer je de link en plak je em in een browser. Dan maar steeds op F5 drukken en voila!<P>[Mike]

• admiral866

admiral866

maar weet iemand al hoe je die tab eruit haalt, die er bij excel inkomt??

• admiral866

admiral866

ja, kom op zeg; iemand weet zoiets toch wel??

• admiral866

admiral866

ok dan doe ik het wel zo:<BR>Met een macro pijltje naar beneden en delete, herhalen..<P>goh wat help ik mezlf toch goed:<BR>Iemand in voor een forum": "Help je zelf" ??<P> :)

Verwijderd

Of wat dacht je van wegschrijven als .csv file. Hierbij zijn de velden gescheiden door komma''s. Even met behulp van Word alle komma''s in een keer vervangen en klaar is kees of admiral of wie dan ook.

• admiral866

admiral866

hoe shcrijf je hem eigenlijk weg naar een .csv file ??<BR>Hoe heet dat dus in spreektaal

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
csv is dat niet een ascii formaat? ik gebruik dat wel eens om spectra te converteren geloof ik (niet al te vaak dus...)

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• Chillout
wisten jullie dat het nog steeds(!!!) werkt?

Heb inmiddels mn eerste doekoe-eenheden al binnen...

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Jemig, dit is nu al de vijfde ouwe koe die ik je uit de sloot zie halen...

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Nou, vandaag gaat ie lekker hoor:
03-05-200104-04-2001

e-mail Koers-Kompas gelezen
e-mail EuroClix gelezen
website Cool Skin bezocht
website Cool Skin bezocht
e-mail Belstore gelezen
e-mail Practiquette gelezen
etiketten Practiquette besteld
e-mail Practiquette gelezen

Verwijderd

Kunnen jullie die nummers niet posten?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Is ie weer in de sloot gevallen, wordt ie er weer uitgehaald :?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Daarom, heel vervelend allemaal dat niemand dit topic gewoon met rust kan laten; onbegrijpelijk.

Ik doe het niet graag, maareh, slotje?
Pagina: 1