Weet het zijn al twee topicz over. Maar ik wil weten wie het heeft of info er over heeft 2 way i-net verbinding via de sat. <P>//<BR>En GEEN knowware shit want die gasten tillen je alleen maar.<BR>//
SCHREEUW NIET ZO. WE ZIJN NIET DOOF HIERO!
sko : thnx, maar niet wat ik zoek. <P>Ik zoek echt UP- en DOWNstream. En niet alleen DOWNstream. <P>Wie O Wie!<P>XL : Waarom nu reactie dan pas?
Verwijderd
Hoezo ook UP-stream?! Beetje de weg weg, Xaran? Zoek jij een satelliet die je zelf aan kan sturen? In dat geval raad ik je aan naar Rusland te gaan. Voor een paar honderd miljoen wilen ze er vast wel eentje voor je de lucht in schieten.<BR>Heb je dat geld niet dan zul je nog altijd via een provider de boel moeten aansturen. <BR>Je denkt toch niet dat er ook maar iemand zo stom is om iedere janboerenl*l direct toegang te geven tot zijn spoetnik?!
Catman : je snapt het niet. Wat de ene kant op kan moet ook de andere kant op kunnen. En dat kan ook. Knowware heeft zoiets maar dat is mijn te duur. En die gasten zijn duur. Ook voor downstream alleen. Een abbo daarvoor bij EON is ongeveer 40 piek per maand zonder data limiet en max. 1 Mbit.<BR>En aangezien wij hier in dit gat geen kabel of ADSL krijgen
zoek ik iets anders en sat. is dan de oplossing mits die betaalbaar is. Snappie.
Verwijderd
Ik heb er zelf ook wel eens naar gekeken maar knoware was ook de enige die ik kon vinden en die torenhoge pingtimes lijkt me ook niet echt relaxed.<P>Wat kost 15 km coax?
Where the hell do you live??<P>Zelfs ik heb kabel (Opperdoes)
<P>Dat ligt in kopje noordholland, lekker bij sonera en geen slownera
:)<BR>
May the Force be with You instead of Bill
Jedi Lord : Nou ik woon dus in Stellendam.(had ik liever ook niet gewoond) Maar weet je wat nu het erge is. Stellendam ligt op een eiland en al ga ik de ene kant het water over heb je kabel en aan de andere het water over OOK. Maar ja die boeren van hiero.<P>diddel : idee
Ik woon in Oss. Dit is niet 1 klein gat ergens in Brabant maar een stad (die behalve vandaag op tv was bij 2Vandaag, Hart van Nederland, NOS Journaal en Omroep Brabant ivm staking ziekenhuizen) waar Unilever is begonnen, de grootste vrachtvervoerder zit (Harry Vos) en die bekend staat om zijn mensentrekkersOp zaterdag 03 juni 2000 21:30 schreef Jedi Lord het volgende:
Where the hell do you live??<P>Zelfs ik heb kabel (Opperdoes) [afbeelding] [afbeelding] <P>Dat ligt in kopje noordholland, lekker bij sonera en geen slownera [afbeelding] [afbeelding]<BR>
Idd errug nuttig om hier dat topic weer voor omhoog te halenOp maandag 07 mei 2001 21:53 schreef eXhale het volgende:
* eXhale leeft ook in Stellendamkabel in 2002
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
3,50 per meterOp zaterdag 03 juni 2000 21:29 schreef diddel het volgende:
Ik heb er zelf ook wel eens naar gekeken maar knoware was ook de enige die ik kon vinden en die torenhoge pingtimes lijkt me ook niet echt relaxed.<P>Wat kost 15 km coax? [afbeelding]
ik heb al geloof ik 3x gepost over bbi.
en ik zie steeds maar posts over 2 way satteliet verschijnen.
gebruikt niemand de search dan.
en ik zie steeds maar posts over 2 way satteliet verschijnen.
gebruikt niemand de search dan.
Inderdaad is dat echt om diep treurig over te worden. In het kabelverkoop-contract is helemaal niks opgenomen over mogelijke boetes als Essent niet op tijd met kabelinternet komt. Misschien dat MxStream iets is, dat hoort zo rond deze tijd leverbaar te worden in Oss ook al had KPN beloofd dat ze al in maart ermee zouden komen.Op maandag 07 mei 2001 22:08 schreef FlamerX het volgende:
[..]
Ik woon in Oss. Dit is niet 1 klein gat ergens in Brabant maar een stad (die behalve vandaag op tv was bij 2Vandaag, Hart van Nederland, NOS Journaal en Omroep Brabant ivm staking ziekenhuizen) waar Unilever is begonnen, de grootste vrachtvervoerder zit (Harry Vos) en die bekend staat om zijn mensentrekkers. En wij krijgen pas kabel over 1 jaar, als we geluk hebben.
Ik heb mezelf er voor opgegeven en hoop nou toch binnen een maand of twee EINDELIJK MxStream te krijgen, is beter dan niks.....
* Arthur woont ook in Oss...
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
in de computer!toaal staat wat over satelietinternet...
Bij mijn pa hebben ze ook satelietinternet verkocht
Maar daar zijn ze mee gestopt.. Zo''n stom kaartje in PC kost 600 piek pff.. lekker duur weer dus... Blij als hij nog een kaartje over heeft
zal ik een proberen om kabel en sateliet internet laten samenwerken
weet alleen niet of dat kan ...
Bij mijn pa hebben ze ook satelietinternet verkocht
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
tering waar woon ik dan wel niet in voor een klein dorp... als Oss het krijgt dan Winkel(NH) ook wel... maar ja daar duurt het zeker nog 2 jaar !!!Op dinsdag 08 mei 2001 13:37 schreef ArthurS het volgende:
[..]
Inderdaad is dat echt om diep treurig over te worden. In het kabelverkoop-contract is helemaal niks opgenomen over mogelijke boetes als Essent niet op tijd met kabelinternet komt. Misschien dat MxStream iets is, dat hoort zo rond deze tijd leverbaar te worden in Oss ook al had KPN beloofd dat ze al in maart ermee zouden komen.
Ik heb mezelf er voor opgegeven en hoop nou toch binnen een maand of twee EINDELIJK MxStream te krijgen, is beter dan niks.....
* BC3 Victim woont ook in Oss...
Op dinsdag 08 mei 2001 15:26 schreef Paulio_Blonde het volgende:
[..]
tering waar woon ik dan wel niet in voor een klein dorp... als Oss het krijgt dan Winkel(NH) ook wel... maar ja daar duurt het zeker nog 2 jaar !!!ja en dan krijg ik geen korting meer hè......
offtopic:
Oss is met 65000 inwoners (exclusief de dorpen die bij Oss horen) geen klein dorp hoor
Om FlamerX maar ff te quoten:
"Dit is niet 1 klein gat ergens in Brabant maar een stad (die behalve vandaag op tv was bij 2Vandaag, Hart van Nederland, NOS Journaal en Omroep Brabant ivm staking ziekenhuizen) waar Unilever is begonnen, de grootste vrachtvervoerder zit (Harry Vos) en die bekend staat om zijn mewsentrekkers"
En dan voeg ik daar nog aan toe: Organon.
Oss is met 65000 inwoners (exclusief de dorpen die bij Oss horen) geen klein dorp hoor
Om FlamerX maar ff te quoten:
"Dit is niet 1 klein gat ergens in Brabant maar een stad (die behalve vandaag op tv was bij 2Vandaag, Hart van Nederland, NOS Journaal en Omroep Brabant ivm staking ziekenhuizen) waar Unilever is begonnen, de grootste vrachtvervoerder zit (Harry Vos) en die bekend staat om zijn mewsentrekkers"
En dan voeg ik daar nog aan toe: Organon.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
nah
handiger zo he he 
Maar wanneer ik zo krijg ik altijd de verkeerde dingen...
dus dan moet het maar zo...
Maar wanneer ik zo krijg ik altijd de verkeerde dingen...
Pagina: 1