Soms zit ik er na 4 dagen al overheen (div-x en CS - server)
Ben blij als ik me XS4all ADSL pakketje binnen heb
kost alleen wel ff 85,- per maand meer...
maarjah...

Verwijderd
NeeOp dinsdag 29 mei 2001 21:10 schreef 5chaap2k het volgende:
Wordt je hier nou niet ziek van !?
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
50GB?!? Dan moet ik het maar ff rustig aan doen de rest van de weekOp dinsdag 29 mei 2001 22:09 schreef thefirstikke het volgende:
hier beginnen ze op z''n aller aller vroegst as bij 50GB+ te zeiken....(@home)
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
JawelOp dinsdag 29 mei 2001 22:13 schreef jelmervos het volgende:
Ik hoop dat Chello nooit zult soort dingen gaat invoer.
Kut he........Op dinsdag 29 mei 2001 22:15 schreef achappey het volgende:
[..]
Jawel
Hoe weet je dat?Op dinsdag 29 mei 2001 22:15 schreef achappey het volgende:
[..]
Jawel
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Op dinsdag 29 mei 2001 22:22 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
dataverkeer
De tool om dataverkeer mee te meten is nog in ontwikkeling. De verwachting is dat deze omstreeks half mei klaar zal zijn. Aangezien de invoering van een limiet een wijziging van de voorwaarden inhoudt zal dit twee weken voor ingang aan de gebruikers moeten worden medegedeeld. Aangezien COAX ook gehoord moet worden hierover kan dit niet op 1 juni ingaan. Landelijk worden meerdere producten ontwikkeld. De invoering hiervan hangt samen met de invoering van een nieuw klantsysteem. Duidelijk is dat deze producten gefaseerd in het land zullen worden ingevoerd. De volgende vergadering komen we hierop terug.
De manier van meten is nog niet geheel duidelijk. Er moeten nog een aantal obstakels worden overwonnen zoals packetloss, broadcasts en ack''s. De datameter zal, indien mogelijk, ook gecertificeerd worden. In het verleden is reeds overeengekomen dat de limiet afhankelijk wordt gesteld van het gemiddeld verbruik, vermenigvuldigd met een bepaalde factor. Deze factor zou ook een compensatie voor packetloss etc kunnen bevatten. Over de hoogte van de factor zullen we de volgende bijeenkomst komen te spreken aangezien dan de eerste resultaten bekend zullen zijn. We dienen er rekening mee te houden dat we op dit punt geen overeenstemming zullen bereiken met UPC/chello. Wel kan aan voorwaarden worden gedacht zoals het uitsluiten van dataverkeer binnen het chello netwerk of aan het uitsluiten van verkeer ''s nachts. UPC/chello geeft hierbij reeds aan dat niet makkelijk zal worden overgegaan tot het afsluiten van mensen. Hieraan zullen eerst een aantal waarschuwingen etc voorafgaan en zal een ander product worden aangeboden.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
na een tijdje moet het snel en gemakkelijk kunnen en divx krijg je tegenwoordig wat moeilijker heb ik tenminste last van en dan download je idd ook minder tenminste ikOp dinsdag 29 mei 2001 22:52 schreef mxstrAEm het volgende:
Tis zo raar, als je kabel/adsl hebt, weet je opeens niets meer te downloaden
hebben jullie dat nou ook?
Yep.Op dinsdag 29 mei 2001 22:52 schreef mxstrAEm het volgende:
Inderdaad. Toen we net kabel hadden was ik 24/7 online ... nu weet ik niet eens meer waar ik heen wilOp dinsdag 29 mei 2001 22:52 schreef mxstrAEm het volgende:
Verwijderd
Tja, je wordt verwent heOp dinsdag 29 mei 2001 23:24 schreef WilliamX het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen we net kabel hadden was ik 24/7 online ... nu weet ik niet eens meer waar ik heen wil